Şcoala cu
bune practici

43 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Simpozion interjudeţean "Educaţie prin schimbare - Instruire prin experiment" 23 martie 2013 Mioveni

Simpozionul se adresează profesorilor din învăţământul gimnazial şi liceal care folosesc experimentul în predarea ştiinţelor naturii, tehnologiilor şi a informaticii, elevilor din învăţământul preuniversitar preocupaţi de fizică, ştiinţe şi tehnologii. Activităţile se vor desfăşura în cadrul proiectului de cercetare “Inquiry-Based Education în Science and Technology – iBEST”, proiect finanţat de Autoritatea Naţională pentru Cercetare Stiinţifică, pe care CSET îl coordonează la nivel naţional

Nume proiect: "Educaţie prin schimbare - Instruire prin experiment"

Organizatori: Simpozionul este organizat de Liceul Tehnologic Construcţii de Maşini Mioveni în parteneriat cu Inspectoratul Şcolar Judeţean Argeş, Casa Corpului Didactic Argeş, Primăria oraşului Mioveni. Se desfăşoară la Casa de Cultură a Sindicatelor Miov

Condiţii de participare: Activităţile sunt organizate pe secţiunile următoare : I. „ Instruire prin experiment”- lucrări prezentate de profesori II. „Noi tendinţe în tehnica mileniului III”- lucrări prezentate de elevii, experimente reale, virtuale, p

Perioadă înscriere: 01.03.2013 - 18.03.2013

Perioadă desfăşurare: 23.03.2013

 

Simpozionul este organizat de Liceul Tehnologic Construcţii de Maşini Mioveni în parteneriat cu Inspectoratul Şcolar Judeţean Argeş, Casa Corpului Didactic Argeş, Primăria oraşului Mioveni şi se adresează profesorilor din învăţământul primar, gimnazial şi liceal care folosesc experimentul în predarea ştiinţelor naturii, tehnologiilor şi a informaticii, elevilor din învăţământul preuniversitar preocupaţi de fizică, ştiinţe şi tehnologii.

Pregătirea pentru participarea la aceste activităţi oferă o serie de beneficii pentru elevi:

- standarde ridicate pentru învăţătură, egalitate a şanselor, aprecierea comunităţii şi sentimente de satisfacţie manifestate de elevii implicaţi;

-stimularea activităţii de proiectare şi realizare a unor produse simple prin valorificarea resurselor din mediul apropiat;

- stimularea şi promovarea capacităţilor creatoare ale elevilor prin organizarea unor expoziţii cu lucrările realizate.

Ilustrarea ideilor de bază ale fiecărei teme folosind instrumente specifice disciplinelor tehnice (machete, colaje, desene, etichete, reclame, colecţii, fişe de analiză a produsului, fişe tehnologice, eseuri, referate etc.).

Promovarea dialogului şi a comunicării între elevi din unităţi şcolare diferite, dezvoltarea cooperării şi colaborării între cadre didactice din unităţi şcolare diferite, urmărindu-se armonizarea condiţiilor specifice fiecărei şcoli cu exigenţe de ordin general.

Atragerea efectivă a elevilor în organizarea unor activităţi cu caracter extracurricular, conducând la creşterea numerică şi calitativă a acestor activităţi.

Conştientizarea afectivităţii de grup ca suport al prieteniei.

Secţiunile simpozionului vor fi: plen, experiment real, experiment virtual, concurs creativitate.

Activităţile se vor desfăşura în cadrul proiectului de cercetare  “Inquiry-Based Education în Science and Technology – iBEST”, proiect finanţat de Autoritatea Naţională pentru Cercetare Stiinţifică, pe care CSET îl coordonează la nivel naţional.

 

Învăţământ profesional şi tehnic | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: popescumariacristina | 07.03.2013 18:04 | 2079 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 51 evenimente

«APRILIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

266 voturi | 6 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN