Şcoala cu
bune practici

71 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Manualul de Comunicare în limba română pentru clasa a II-a este alegerea potrivită pentru cadrele didactice și pentru elevi!

Dragi cadre didactice,

În continuare este deschisă aplicatia de selecție pentru Manualul de Comunicare în limba română – clasa a II-a!

Alegeți manualul potrivit cu stilul dumneavoastră și beneficiați de un suport util și plăcut de parcurs în fiecare zi!

Manualul de Comunicare în limba română pentru clasa a II-a al  de Editurii INTUITEXT propune sarcini de învățare cu grade diferite de dificultate, care permit elevilor să aplice și să transfere, în alte contexte, achizițiile dobândite.

Contribuie la formarea unor competenţe cu caracter transdisciplinar, oferind tehnici de lucru pentru: judecată critică, susţinerea unei păreri, capacitatea de explorare a lumii înconjurătoare, comunicarea în situaţii reale de viaţă etc.

Imaginile utilizate oferă suport pentru învățare, captează și orientează atenția, surprind aspecte din experiența de viață a elevilor.

Prezența ilustrațiilor mari constituie un punct de plecare în învățare, prin raportarea  copilului la experiențe de viață trăite sau reprezintă un prilej de aplicare a achizițiilor noi în diverse contexte de viață. Asigură legătura cu viața. Manualul tratează limba româna în funcţiune şi respectă modelul comunicativ funcţional, deoarece competenţa lingvistică merge mână în mână cu cea de comunicare.

Alegeți manualul de Comunicare în limba română pentru clasa a II-a »

Manualul propune activităţi  de învăţare care presupun atenţie împărtăşită, interacţiunea socială cu un adult sau cu alţi copii, fiind modul natural de învăţare a limbajului. Exemplu:

  • Citește cu un coleg sau cu o colegă;
  • Ascultă-l pe colegul sau pe colega ta;
  • Împărtăşeşte impresii de lectură;
  • Propune o carte pentru Colţul cititorului;
  • Prezintă cartea, povestea, lucrarea ta, proiectul tău. Textele-suport sunt adaptate astfel încât să fie accesibile copiilor și să faciliteze realizarea competențelor propuse.

Întrebările adresate pe baza unui text sunt  gradate ca dificultate: de cunoaștere, de înțelegere, de reflecție pentru găsirea de soluţii în rezolvarea  situaţiilor problemă-facilitând formarea competențelor de lectură.

Itemii de evaluare sunt de diverse tipuri, fiind formulați în majoritatea situațiilor pe trei niveluri de dificultate (a,b,c), corespunzătoare descriptorilor de performanță aferenți celor 3 calificative: suficient, bine, foarte bine.

Manualul este însoțit de manualul digital, care păstrează structura și elementele celui dintâi, dar, care, contribuie, prin natura elementelor virtuale (animate, interactive) la crearea unor experiențe de învățare complexe, în acord cu cerințele programei școlare actuale, dar și cu vârsta elevilor cărora se adresează.

Manualul digital include 74 de imagini, 37 de animații și filme și 27 jocuri, exerciții interactive care contribuie la dezvoltarea interesului faţă de învăţare și stimulează învăţarea prin efort propriu.

Răsfoiți manualul digital >>

 

Propus de: intuitext | 16.08.2023 12:50 | 2699 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

De ce este necesara tristetea

Echilibrul emotional

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 11 evenimente

«DECEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

26 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN