,,CRĂCIUNUL, ÎN CASA MEA,,- CONCURS JUDEȚEAN
Nume proiect: ,,CRĂCIUNUL, ÎN CASA MEA,,
Organizatori: Școala Gimnazială Nr.6, Râmnicu Sărat, jud.Buzău
Condiţii de participare: SECȚIUNI: 1. Creații literare cu tema ”CRĂCIUNUL ÎN CASA MEA” 2. Creații plastice cu tema ”CRĂCIUNUL ÎN CASA MEA” Cine poate participa- Preșcolari și elevi, clasele CP-XII Cadre didactice, psihologi etc. REGULAMENT ȘI CONDIȚII DE
Perioadă înscriere: 01.12.2024 - 30.01.2025
Perioadă desfăşurare: 01.12.2024 - 30.12.2024
REGULAMENT privind organizarea și desfășurarea Concursului județean ,,CRĂCIUNUL, ÎN CASA MEA,, Ediția nr.1
Preșcolari și elevi, clasele C.P-XII
didactice,psihologi, bibliotecari etc,
REGULAMENT ȘI CONDIȚII DE PARTICIPARE:
SECȚIUNI: 1. Creații literare cu tema ”CRĂCIUNUL ÎN CASA MEA”
2. Creații plastice cu tema ”CRĂCIUNUL ÎN CASA MEA”
REGULAMENT ȘI CONDIȚII DE PARTICIPARE:
Trimiterea lucrărilor: .
Toate creaţiile elevilor (literare si plastice) însoţite de fişa de înscriere, se vor trimite în perioada 01.12.2024-25.01.2025, pe adresa de e-mail: concurs.craciunul2025@gmail.com, în fişiere separate:
(La ”Subiect” scrieți CONCURS -CRĂCIUNUL) 1. fişa de înscriere, completată corect, lizibil, cu majuscule; 2. lucrările copiilor - maxim 4 lucrări; 3. lucrare cadru didactic (opțional); 4. dovada achitării taxei, dacă se optează pentru publicarea unei lucrări în auxiliar didactic și setul de adeverințe. • Lucrarea să respecte condiţiile de redactare:
1. Creațiile literare vor respecta următoarele cerinţe de redactare: - criteriile de elaborare ale unei compuneri/ poezii, în care să prezinte familia, relațiile, sentimentele din familie, descrierea momentelor frumoase petrecute împreună etc; - redactarea pe o pagină A4, în Word, cu caractere de 12, Times New Roman, format Portrait, alinirea- justified, margini pagină- 1.5 cm, obligatoriu cu semne diacritice. La începutul compunerii/ poeziei, sub titlu, în partea dreaptă, se va specifica numele şi prenumele elevului, clasa, judeţul, numele cadrului didactic coordonator.
2. Creaţiile plastice vor fi realizate în tehnică de lucru la alegere, se vor scana sau fotografia și salva JPG cu numele şi prenumele elevului, clasa, şcoala, judeţul, numele şi prenumele cadrului didactic îndrumător.( exemplu: elevPopescuMaria_clasaA_ScoalaXXX_prof.YYYYY) Fiecare cadru didactic poate participa cu maxim patru lucrări ale copiilor. NU SE PERCEPE TAXĂ DE PARTICIPARE LA CONCURS. Se acordă diplome elevilor și preșcolarilor în care este trecut și profesorul coordonator, în format electronic.
Evaluarea creaţiilor elevilor va fi făcută de către un juriu format din cadre didactice de specialitate. Se vor acorda premiile I, II, III, menţiune, în procent de 25% pentru fiecare secțiune și nivel de vârstă și diplome de participare pentru copiii care nu au fost premiați.
Criterii de evaluare: •
Lucrarea să fie adecvată vârstei;
• Respectarea secţiunii la care s-a înscris;
• Acurateţea lucrării;
• Originilitatea lucrării;
• Gradul de creativitate, combinarea culorilor (pentru lucrările plastice).
Vor fi descalificate lucrările:
• care nu sunt însoţite de fişa de înscriere;
• care nu respectă tema propusă;
• lucrările copiate; •
în care se observă intervenţia adulţilor.
Nu se admit contestaţii. Cadrele didactice care doresc publicarea lucrării unui elev în auxiliarul didactic cu cod de identificare ISBN și setul de diplome/adeverințe în format letric, prin Poșta Română, vor achita taxa de 90 de lei, iar dacă le doresc doar în format electronic (pe e-mail), vor achita taxa de 70 de lei. (soț-soție vor achita împreună 90 de lei, respectiv 150 de lei. Specificați pe fișa de înscriere și numele și prenumele soțului/soției sau completați o singură fișă de înscriere.) Fiecare cadru didactic poate publica o singură lucrare literară sau plastică. Se poate solicita publicarea mai multor lucrări contra cost.
Pentru fiecare lucrare publicată în plus se adaugă la taxă câte 15 lei. Se specifică această solicitate pe fișa de înscriere. Cadrele didactice pot participa și cu lucrare proprie de maxim o pagină A4 cu aceeași temă, respectând aceleași condiții de redactare și achitând o taxă suplimentară de 15 lei (adică 90 de lei + 15 lei sau 70 de lei + 15 lei) care va acoperi costul publicării lucrării în auxiliar și editarea a două documente suplimentare, Taxa se va trimite în contul bancar deschis la BT:
RO59BTRLRONCRT0578283301
Titular cont: DINU OLGUȚA, Întreprindere Individuală
C.U.I. 43219722 Specificați la descriere : Concurs, numele și prenumele
Taxa poate fi depusă în același cont bancar inclusiv de la Poșta Română. Sediul: DINU OLGUȚA Întreprindere Individuală
STRADA CRIZANTEMELOR,
NR.5, OREAVUL,
COM.VALEA RAMNICULUI, ,
Jud. Buzău,
cod postal 127661 sau prin mandat poștal la aceeași adresă.
Sumele pe care le achitați constituie contravaloarea auxiliarului și a setului de diplome, adeverințe, contravaloarea plicurilor, a taxei de expediere, a organizării concursului. Setul de diplome și adeverințe conține:
1. Diplome pentru elevi/preșcolari;
2. Adeverință de participare la implementarea Proiectul Educațional Regional ”Culorile copilăriei”,
3. Adeverință de pregătire a elevilor din medii defavorizate pentru obținerea de rezultate deosebite la concurs;
4. Adeverință de implicare în realizarea de parteneriate instituţionale în concordanţă cu nevoile comunităţii şcolare;
5. Adeverință de profesor evaluator;
6. Adeverință de participare cu lucrări la expoziție la nivel regional;
7. Adeverință de organizator expoziție;
8. Adeverință de participare la schimbul de experiență la nivel național dintre instituțiile școlare participante la Proiectul educațional ”Culorile copilăriei”;
9. Adeverință de sponsorizare diplome pentru copiii care au participat la concurs;
10. Adeverință de coordonator de programe educative extrașcolare;
11. Adeverință de elaborare și prezentare de resurse educaționale deschise R.E.D. https://sites.google.com/view/concurs-simpozion-copilaria
12. Acord de parteneriat; semnat si stampilat la scoala noastra,
13. Colaborator editare auxiliar didactic;
14. Auxiliar didactic cu cod de identificare ISBN; Cadrele didactice care participă și cu lucrare proprie și achită suplimentar 15 lei vor primi în plus:
15. Adeverință de publicare articol în auxiliar didactic cu cod de identificare ISBN; 16. Diplomă – Titlu de Excelență pentru participare cu lucrare proprie la concurs. Auxiliarul, diplomele, adeverințele se vor trimite până la sfârșitul anului școlar.
Coordonator proiect: Prof. Dinu Olguța
Propus de: olguta_dinu | 02.12.2024 16:29 | 1375 vizualizări
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.