Jocuri educaţionale

Provizii
Factor comun
Matematica Clasa a III-a

Foca la distracţie
Adunări şi scăderi în concentrul 0-10000
Matematica Clasa a III-a

Una din trei
Apele curgătoare şi vegetaţia României
Geografie Clasa a IV-a

Concursul naţional „CHIMIA – ŞTIINŢĂ SAU MAGIE?”

Concursul se adresează tuturor elevilor pasionaţi de chimie şi ştiinţe înrudite cu aceasta. Concursul este aprobat in CAER anexa nr.9 la OMEN nr.3016/9.01.2019,poziția 1876

Nume proiect: Concursul naţional „CHIMIA – ŞTIINŢĂ SAU MAGIE?”

Organizatori: ISJ Sibiu,Palatul Copiilor Sibiu-filiala Clubul Copiilor Mediaș

Condiţii de participare: Pot participa elevi din şcoli şi licee, palate şi cluburi ale copiilor.

Perioadă înscriere: 01.03.2019 - 01.04.2019

Perioadă desfăşurare: 18.04.2019

Sectiuni

„Noi şi chimia ”Expoziţie-concurs de desen-pictură adresat elevilor din clasele V-XII

„Experimente şi amuzamente chimice”Concurs de prezentări power point sau filme care surprind desfăşurarea unui experiment realizat de elevi din învăţământul primar, gimnazial şi liceal.

„Chimia şi mediul înconjurător”Concurs de proiecte/miniproiecte de mediu realizate de elevii din învăţământul primar, gimnazial şi liceal.

„Chimia ...altfel”Concurs de fotografie adresat elevilor din învăţământul gimnazial şi liceal.

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: rai974 | 25.02.2019 10:02 | 764 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Manipularea in relatia parinte copil

Comunicarea parinte - copil

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 15 evenimente

«FEBRUARIE 2021»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Grupa mare, GPP Vladesti

Propus de: Alina_M80

Sondajul zilei

Despre activitățile remediale . Credeți că elevii dvs. au nevoie de ele? Comentați!

354 voturi | 5 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN