Şcoala cu
bune practici

39 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

CONCURS JUDETEAN "ONCE UPON A TIME"

Concursul se adreseaza elevilor de gimnaziu din judetul Dolj. Este un concurs cu participare indirecta. Perioada de înscriere a candidaţiilor este: 01.02.2017 – 10. 03.2017. Fișa de înscriere urmează a fi trimisă la următoarea adresă de e-mail: palea.anamaria@yahoo.com. Concursul este adresat elevilor de gimnaziu şi vor participa în echipe de doi maxim trei membri ai aceleaşi clase/ nivel. Toate cele trei secţiuni se vor desfăşura într-o zi şi vor include: Secţiunea I – Listening (Listen and fill in the words) Secţiunea I evaluată cu 20 de puncte constă în ascultarea unui cântec/ test şi completarea în spaţiile libere cu anumite cuvinte date anterior. Secţiunea II – Writing (Write a dialogue between two mythical characters using the words from the listening execise. The dialogue must include at least 20 replies and no more than 30 replies) Secţiunea III – Identifică toate elementele basmului prezente in dialogul realizat.

Nume proiect: CONCURS JUDETEAN "ONCE UPON A TIME"

Organizatori: SCOALA GIMNAZIALA SILISTEA CRUCII.

Condiţii de participare: Elevii claselor V-VIII.

Perioadă înscriere: 01.02.2017 - 10.03.2017

Perioadă desfăşurare: 15.03.2017

Concurs judetean "Once upon a Time"

Propus de: paleaanamaria | 10.02.2017 00:31 | 1815 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Rolul de frate mai mare

Rivalitatea intre frati

Ziua Culturii Nationale in familie

Momente de sarbatoare

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 47 evenimente

«MARTIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre simularea Evaluării Naționale pentru clasa a 8-a? Votați ceea ce vi se pare mai important, comentați.

149 voturi | 4 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN