CONCURS JUDETEAN
Nume proiect: SARBATORILE SATULUI IN SUFLETELE COPIILOR
Organizatori: SCOALA GIMNAZIALA BAUTAR
Condiţii de participare: PRESCOLARI SI ELEVI AI CLASELOR P-VIII
Perioadă înscriere: 23.11.2015 - 14.12.2015
Perioadă desfăşurare: 16.12.2015 - 17.12.2015
SECTIUNILE CONCURSULUI:
- Lucrări artistico – plastice
- Felicitări
- Obiecte decorative
- Creaţii literare
REGULAMENtUL CONCURSULUI:
|
1. Lucrări artistico – plastice: Lucrările elevilor vor fi realizate în format A4 (bloc mic de desen), respectând tematica de concurs şi folosind tehnici de lucru la alegere. Lucrările vor fi etichetate cu datele de identificare ale fiecărui participant. Pentru a preveni anonimatul lucrărilor, vă rugăm să completaţi modelul de etichetă oferit şi să-l ataşaţi pe fiecare lucrare în colţul din dreapta, jos, pe verso.
2. Felicitări – tehnica de lucru este la alegere, cu conditia sa fie respectata tema dată. Pe verso se va lipi eticheta.
3. Obiecte decorative – realizate din materiale la alegere (se pot folosi şi materiale refolosibile).
4. Creaţii literare (compuneri, poezii, eseuri) - Creaţiile literare – clasele
I - IV si clasele V - VIII - vor respecta tematica propusă şi vor fi tehnoredactate cu caractere Times New Roman 12, titlul de 14 bold. La un rând de titlu se scrie numele şi prenumele elevului, clasa, numele şi prenumele cadrului didactic îndrumător, şcoala, localitatea, judeţul , totul cu diacritice, în Windows 2007. Fiecare cadru didactic îndrumător poate înscrie în concurs maxim 3 lucrări, creaţii literare ale elevilor. Acestea pot fi: compuneri, eseuri, poezii pe tema dată . Lucrarile vor fi trimise prin e-mail la urmatoarele adrese: jade_deusa@yahoo.com; ciobanusofica@yahoo.com. Data limită de trimitere a lucrarilor artistico – plastice si a creaţiilor este 14 decembrie 2015.
Fiecare cadru didactic poate participa cu maxim 3 lucrări pentru fiecare secţiune. În plicul cu lucrările artistico – plastice ale elevilor se va pune un plic A4 autoadresat şi timbrat (necesar pentru expedierea diplomelor), acordul de parteneriat(Anexa 2), în două exemplare, completate şi ştampilate de către unitatea dumneavoastră şcolară. Precizăm că un exemplar din acordul de parteneriat va fi returnat împreună cu diplomele. Nu este obligatorie participarea la toate cele 4 secţiuni ale concursului.
Jurizarea se va face de către o echipă de cadre didactice de specialitate, pe secţiuni şi pe clase, urmărindu-se originalitatea şi imaginaţia elevilor. Se vor acorda premiile I, II, III, menţiuni şi diplome de participare pentru elevi. Lucrările înscrise în concurs se vor păstra în portofoliile finale ale proiectului. Cadrele didactice implicate în derularea proiectului prin coordonarea şi îndrumarea elevilor, vor primi diplome şi adeverinţe de participare.
Taxa de participare este 5 lei pentru fiecare cadru didactic participant, indiferent de numarul lucrarilor.
Propus de: invciobanu | 06.12.2015 21:55 | 1266 vizualizări
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.