Jocuri educaţionale

Pinguinii
Înmulţiri în concentrul 0-1000
Matematica Clasa a III-a

Foca la distracţie
Adunări şi scăderi în concentrul 0-10000
Matematica Clasa a III-a

Fagurele
Noţiunea de fracţie
Matematica Clasa a IV-a

CONCURS INTERJUDEŢEAN „EDUCAŢIA INCLUZIVĂ – O LUME PENTRU TOŢI”

Educaţia incluzivă este orientarea care presupune o schimbare a modalităţilor de tratare a problemelor educaţionale, bazată pe considerentul că modificările în metodologie şi organizare, aduse pentru a răspunde copiilor cu dificultăţi de învăţare sunt benefice pentru toţi copiii. Într-adevăr, persoanele cu nevoi speciale devin factorul stimulator care încurajează dezvoltarea, pentru crearea unui mediu de învăţământ mai cuprinzător. Cerinţele educative speciale se axează pe particularităţile individuale de dezvoltare, de învăţare, de relaţie cu mediul şi necesită o evaluare şi o abordare personalizată a cerinţelor copilului. Pornind de la aceste considerente, copilul cu cerinţe educative speciale are nevoie de sprijin specializat de la vârste cât mai timpurii, un curriculum adaptat nevoilor sale, programe individualizate de intervenţie, integrare şcolară şi socială.

Nume proiect: CONCURS INTERJUDEŢEAN „EDUCAŢIA INCLUZIVĂ – O LUME PENTRU TOŢI”

Organizatori: GPP Scorniceşti structură a Şcolii Gimnaziale „Gheorghe Popescu” Mărgineni Slobozia

Condiţii de participare: Lucrările copiilor vor trebui să se încadreze în tema „Paştele la Români” şi vor fi realizate din diverse materiale şi vor fi însoţite de o etichetă pe care vor fi trecute: numele lucrării, numele şi prenumele preşcolarului/ elevului, n

Perioadă înscriere: 01.04.2016 - 16.04.2016

Perioadă desfăşurare: 01.04.2016 - 22.04.2016

CONCURS INTERJUDEŢEAN

„EDUCAŢIA INCLUZIVĂ – O LUME PENTRU TOŢI”

Argument:

Educaţia incluzivă este orientarea care presupune o schimbare a modalităţilor de tratare a problemelor educaţionale, bazată pe considerentul că modificările în metodologie şi organizare, aduse pentru a răspunde copiilor cu dificultăţi de învăţare sunt benefice pentru toţi copiii. Într-adevăr, persoanele cu nevoi speciale devin factorul stimulator care încurajează dezvoltarea, pentru crearea unui mediu de învăţământ mai cuprinzător.

Cerinţele educative speciale se axează pe particularităţile individuale de dezvoltare, de învăţare, de relaţie cu mediul şi necesită o evaluare şi o abordare personalizată a cerinţelor copilului. Pornind de la aceste considerente, copilul cu cerinţe educative speciale are nevoie de sprijin specializat de la vârste cât mai timpurii, un curriculum adaptat nevoilor sale, programe individualizate de intervenţie, integrare şcolară şi socială.

 

Scopul proiectului:

Conştientizarea faptului că fiecare copil este unic în  cadrul colectivului de preşcolari.

 

Obiectivele specifice ale proiectului:

  1. Desfăşurarea concursului “Grădiniţa inclizivă - o lume pentru toţi”
  2. Diseminarea rezultatelor concursului în unităţile partenere

 

Grupul ţintă căruia i se adresează proiectul îl reprezintă preşcolarii şi elevii din ciclul primar şi gimnazial, precum şi cadrele didactice coordonatoare.

 

Beneficiarii direcţi şi indirecţi:

-         cadre didactice;

-         preşcolari.

 

Secţiuni:

Secţiunea I – desen

Secţiunea a II- a –  pictură

Secţiunea a III- a – colaj

 

Regulament de participare

 

Înscrierea participanţilor se face pe baza fişei de înscriere în perioada 1 - 16  aprilie 2016 pe adresa de e-mail: sitaruloredana@yahoo.com

Expedierea lucrărilor şi a fişelor de înscriere se va realiza în perioada 1- 16 aprilie 2016 pe adresa: Grădiniţa cu Program Prelungit Scorniceşti, Strada Grădiniţei, nr. 35, Scorniceşti, jud. Olt, cu menţiunea pe plic:  Pentru concursul “Educaţia incluzivă -  o lume pentru toţi”

Lucrările copiilor vor trebui să se încadreze în tema „Paştele la Români” şi  vor fi realizate din diverse materiale şi vor fi însoţite de o etichetă pe care vor fi trecute: numele lucrării, numele şi prenumele preşcolarului/ elevului, numele şi prenumele cadrului didactic coordonator, şcoala de provenienţă şi de fişa de înscriere – anexa 2.

Lucrările preşcolarilor vor fi expuse în cadrul GPP Scorniceşti şi vor fi jurizate de o comisie formată din cadre didactice din  grădiniţă în perioada 18-22 aprilie 2016. Premiile vor fi acordate lucrărilor care respectă tematica şi regulamentul şi care aduc un plus de originalitate.

Toate cadrele didactice vor primi diplome de participare.

Expedierea diplomelor instituţiilor participante se va realiza prin e-mail în perioada: 1 – 31 mai  2016.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anexa nr. 1

 

Şcoala Gimnazială „Gheorghe  Popescu”                     Unitatea de învăţământ:

Mărgineni Slobozia                                                         Str.

Localitatea Scorniceşti                                             Loc.

Judeţul Olt                                                                Judeţul

Nr. înregistrare…………………                             Nr. înregistrare…………………

 

 

ACORD  DE  PARTENERIAT EDUCAŢIONAL

 

 

Încheiat astăzi................................................................................................

Părţile  contractante:

1 Grădiniţa cu Program Prelungit Scorniceşti structură a Şcolii Gimnaziale „Gheorghe Popescu” Mărgineni Slobozia, judeţul Olt, reprezentată prin profesor Ceraru Gina în calitate de director şi profesor Crînguş Loredana Mihaela în calitate de coordonator.

2.Unitatea de învăţământ...............................................................................................

localitatea....................................................................................., judeţul.............................

reprezentată prin…………………........................................................................................

.................................................................................................în calitate de partener.

Obiectul contractului:

Obiectul prezentului acord de parteneriat educaţional   îl reprezintă colaborarea dintre coordonatori şi parteneri în vederea organizării şi desfăşurării  proiectului  educaţional “Educaţia incluzivă -  o lume pentru toţi”, ediţia II.

Grupul  ţintă: : cadre didactice, preşcolari şi elevi din  învăţământul  primar şi gimnazial.

 

 

 

 

 

Obligaţiile părţilor:

Coordonatorul se obligă:

  • ·
  • ·
  • ·
  • ·

Partenerul se obligă să respecte următoarele condiţii:

  • ·
  • ·
  • ·
  • ·

 

Durata acordului: Prezentul acord de parteneriat educaţional se încheie în două exemplare, câte un exemplar pentru fiecare parte,  intră în vigoare la data semnării  şi este valabil în  perioada desfăşurării proiectului.

Concursul interjudeţean “Educaţia incluzivă -  o lume pentru toţi”, ediţia II, urmăreşte stabilirea  relaţiilor  educaţionale  între instituţiile de învăţământ din ţară.

 

Director,                                                                          Partener,

Prof. Ceraru Gina

 

 

Anexa nr. 2

 

 

FIŞĂ DE ÎNSCRIERE

 

 

 

Cadru didactic îndrumător: _________________________________

Unitatea de învăţământ: ____________________________________

Adresa unităţii de învăţământ: _______________________________

________________________________________________________

E-mail cadru didactic:   ………………………………………………

Telefon:…………………………………………..

 

Preşcolari participanţi:

Nr. crt.

Nume şi Prenume

Grupa

Secţiunea

Titlul lucrării

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Data,                                                                                     Semnătura îndrumătorului,

 

 

Propus de: sitaruloredana | 05.04.2016 00:25 | 608 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Bullying sau rivalitate intre frati?

Rivalitatea intre frati
Violenta in familie

Atentia parintilor

Comunicarea parinte - copil

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Comentaţi

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 47 evenimente

«IUNIE 2019»
LuMaMiJoViSaDu
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Cum apreciaţi nivelul de dificultate al subiectelor la matematică, la Evaluarea Naţională de azi? A fost un nivel de dificultate corect? Argumentaţi în comentarii.

24 voturi | 3 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: ioana_popescu Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Pentru cadrele didactice din preuniversitar: Abonaţi-vă la Premium și puteţi avea mai multe puncte la dosarul personal!