Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Câștigător al licitației de manuale școlare - Matematică și explorarea mediului, clasa a II-a, este un instrument de încredere în activitatea la clasă

Informaţia ştiinţifică oferită de manualul Matematică și explorarea mediului, clasa a II-a, al Editurii Intuitext, este selectată în funcţie de relevanţa pentru:

  • competențele prevăzute de programa școlară;
  • experienţa de viaţă şi interesul elevilor;
  • susţinerea demersului didactic al învăţătorului prin metodologii de investigaţie, prin proiecte, prin tehnici de cooperare în grup, prin rezolvare de probleme.

PREZENTAREA MANUALULUI DE MATEMATICĂ ȘI EXPLORAREA MEDIULUI, clasa a II-a

Fiecare unitate de învățare debutează prin pagina de gardă și se finalizează cu pagini pentru recapitulare, evaluare, ameliorare-dezvoltare prin joc.

Dirijarea învățării se realizează prin valorificarea achizițiilor anterioare și a experienței de viață a copiilor, prin propunerea unui demers de învățare bazat pe învățarea prin descoperire.

Manualul conține sarcini de lucru: de grup, în pereche, individuale, semnalate distinct, pe tot parcursul manualului.

Manualul propune sarcini de învățare cu diferite grade de dificultate, care permit elevilor să aplice și să transfere, în alte contexte, achizițiile nou dobândite.

Contribuie la formarea unor competenţe cu caracter transdisciplinar, oferind tehnici de lucru pentru: căutarea unor diverse soluții pentru rezolvare de probleme, judecată critică, capacitate de explorare a lumii înconjurătoare, comunicare în situaţii reale de viaţă etc.

Contextele create pentru învățare surprind evenimentele importante din viața elevilor: Crăciun, vacanța de iarnă, începutul anului școlar etc.

Imaginile utilizate oferă suport pentru învățare, captează și orientează atenția, surprind aspecte din experiența de viață a elevilor.

Manualul conține tehnici de lucru clar precizate, care sprijină formarea de competențe: etape de parcurs în învățarea unui algoritm, rezolvarea unei probleme etc.

Evaluarea se realizează prin metode tradiţionale şi complementare: probe scrise, portofoliu, investigație, proiect, fişa de observare sistematică a activităţii şi a comportamentului elevului,  autoevaluare, pe baza grilei oferite în dreptul fiecărui item de evaluare. Grila permite implicarea elevului în conștientizarea rezultatelor evaluării.

Răsfoiți manualul digital >>

Manualul este însoțit de manualul digital, care păstrează structura și elementele celui dintâi, dar contribuie, prin natura elementelor virtuale (animate, interactive), la crearea unor experiențe de învățare complexe, în acord cu cerințele programei școlare actuale, dar și cu vârsta elevilor cărora se adresează.

Manualul digital de Matematică și explorarea mediului pentru clasa a II-a conţine o serie de resurse cu grad ridicat de interactivitate (jocuri, experimente, planşe interactive), care facilitează exersarea noțiunilor învățate, mizând pe capacitatea jocurilor de a capta rapid atenţia elevilor şi puterea de a facilita învăţarea/exersarea într-un mediu dinamic și interactiv.

Manualul digital include 67 de imagini, 39 de animații și filme și 29 jocuri, simulări, experimente, exerciții ce invită la descoperirea matematicii într-un mod foarte activ şi plăcut.

Predarea conceptelor şi noţiunilor noi se face prin intermediul unor animaţii, cu un pronunţat caracter dinamic, respectând cu stricteţe paşii metodici ai disciplinei, dar adăugând o notă ludică şi atractivă demersului didactic.

Răsfoiți manualul digital >>

 

Propus de: intuitext | 06.09.2023 09:21 | 4217 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

1 vot | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN