Fagurele
Noţiunea de fracţie
Matematica Clasa a IV-a

Simpozion international ,,Creativitatea si gandirea critica" , Arad , 31 0ctombrie 2009

Perioadă înscriere: 30.11.-0001

Perioadă desfăşurare: 30.11.-0001

Scopul simpozionului este de a promova modalităţi de dezvoltare a creativităţii , precum şi tehnici de dezvoltare a gândirii critice. Scopul expoziţiei este de a prezenta produse care pot fi realizate în mod creativ de către copii. Simpozionul şi expoziţia sunt deschise practicienilor şi cercetătorilor din învăţământul preşcolar, primar şi gimnazial, interesaţi de realizarea unor activităţi şi produse de bună calitate. Vă invităm să participaţi la conferinţă şi la expoziţie pentru a vă împărtăşi şi desăvârşi cunoştinţele . Simpozionul se va desfăşura în sala de conferinţe a Hotelui ,,Ardealul’’, Arad , iar expoziţia în holul Hotetului „Ardealul”. Pentru organizarea cu succes a acestei activităţi, vă rugăm să confirmaţi participarea până la data de 25 octombrie 2009, prin completarea fişei de înscriere care se va trimite prin e-mail pe adresa: ciucas_adri@yahoo.com sau monica.schillinger@gmail.com . Taxa de înscriere în valoare de 40 lei (program, diplomă, volum cu ISBN, expediere) se va plăti până la aceeaşi dată, prin mandat poştal pe numele dnei prof. Ciucaş Adriana, iar o copie a chitanţei va fi trimisă împreună cu varianta printată şi pe CD a lucrării pe adresa: Arad, Str. Emanoil Gojdu nr.2, ap.2, cod.310090, jud. Arad. Totodată se va trimite şi un plic A4 autoadresat şi timbrat pentru expedierea diplomei şi a volumului. Lucrările pentru cea de a treia secţiune se vor trimite pe aceeaşi adresă; elevii nu plătesc taxă de participare, numărul lucrărilor pot fi nelimitate; ele nu se returnează, tehnica de lucru va fi la alegere. Toţi elevii participanţi la simpozion vor primi diplome de participare. Sunt acceptate şi participările indirecte, caz în care mapa va fi expediată prin poştă. Secţiuni: a. Lucrări legate de creativitate. Importanţa dezvoltării creativităţii elevilor. b. Tehnici de dezvoltare a gândirii critice. c.Creativitatea în lucrări realizate de către preşcolari/elevi (expoziţie). Redactarea lucrărilor – sugestii Tehnoredactare: dimensiunea lucrării - 2-4 pagini, Word, A4, Times New Roman 12, distanţa dintre rânduri de 1. Toate lucrările vor fi redactate cu diacritice (ş, ţ, ă, â), în caz contrar ele vor fi returnate. O lucrare poate avea maximum doi autori, fiecare achitând separat taxa de participare. La bibliografie se vor consemna obligatoriu sursele, inclusiv cele de pe internet. Nu sunt acceptate lucrări plagiate. Prezentarea lucrărilor poate fi făcută printr-un slide-show care nu trebuie să depăşească 10 min. Acest slide-show nu se expediază organizatorilor.

Învăţământ preşcolar | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: arrienne | 20.09.2009 21:12 | 2074 vizualizări