„SĂNĂTATE PRINTR-O ALIMENTAŢIE ECO/ HEALTHY EATING”
Perioadă înscriere: 30.11.-0001
Perioadă desfăşurare: 30.11.-0001
La concurs pot participa preşcolari, elevi din clasele I – IV şi V – VIII.
Jurizarea se va face în perioada 01 – 04 iunie 2009, de către o comisie de specialitate formată din reprezentanţii şcolii aplicante şi reprezentanţi ai instituţiilor partenere; comunicarea rezultatelor va avea loc după 5 iunie 2009, pe www.didactic.ro şi site şcolii aplicante : www.scoala-traian.webs.com
Toate lucrările participante vor fi adunate într-o revistă electronică, ce va fi editată pe suport CD cu ISSN (fiecare participant ce va solicita, va primi acest CD). Toţi participanţii vor primi diplome de participare.
Se vor acorda premiile I, II, III şi menţiune pentru fiecare secţiune, pe cele 3 nivele : preşcolar, primar şi gimnazial care constă în diplome. Nu se vor acorda premii în obiecte sau bani. Nu se admit contestaţii.
Lucrările înscrise în concurs nu se restituie.
CONDIŢII DE PARTICIPARE:
Concursul va avea următoarele secţiuni:
Compoziţii plastice – vor fi realizate în tehnică de lucru la alegere (colaj, pictură, desene), pe suport A4. Ele vor respecta tematica propusă.
Pe verso se va regăsi eticheta ce va cuprinde: titlul lucrării, numele şi prenumele preşcolarului/ elevului, nivelul, numele şi prenumele cadrului didactic îndrumător, şcoala, localitatea, judeţul.
Creaţii literare – poeziile/ compunerile/ catrenele vor fi redactate în format A4, cu diacritice, font Times New Roman, cu caractere de 12 şi vor respecta tematica propusă. Titlul va fi scris cu majuscule. Sub titlu, la două rânduri, se redactează poezia/ compunerea/ catrenul. Sub poezie/ compunere/ catren, la două rânduri se scrie numele preşcolarului/elevului, nivelul, numele cadrului didactic îndrumător, şcoala, localitatea, judeţul .
Afişe cu sloganuri – vor fi realizate în tehnica de lucru la alegere, pe suport A3 şi vor respecta tematica propusă.
Pe verso se va regăsi eticheta ce va cuprinde: titlul lucrării, numele şi prenumele preşcolarului/ elevului, nivelul, numele şi prenumele cadrului didactic îndrumător, şcoala, localitatea, judeţul.
Prezentări power – point – vor respecta tematica propusă și va cuprinde maxim 7 slide-uri. Prezentarea se va trimite pe CD în plic de hârtie pe care se va nota titlul lucrării, numele elevului, nivelul, numele cadrului didactic îndrumător, școala, localitatea, județul.
Fotografii - vor respecta tematica propusă. Fotografiile (maxim 4) vor fi trimise pe CD în plic de hârtie pe care se va nota titlul lucrării, numele elevului, nivelul, numele cadrului didactic îndrumător, școala, localitatea, județul.
Data limită de trimitere a lucrărilor este de 01 iunie 2009, pe adresa:
Prof. Pavel Marinela – Nicoleta
Str. Constructorilor, Nr.6, Bl. 6, Et. II, Ap. 9, BACĂU
Judeţul Bacău,
Oficiul postal 10, cod postal: 600337
Înscrierile se fac pe baza fişei de înscriere și a protocolului de colaborare semnat, prin e-mail la adresa: teodora_pavel_1999@yahoo.com, andreeabalan07@yahoo.com sau o dată cu lucrările prin colet poștal. În colet se va mai adăuga și un plic A4, autoadresat, cu valoarea mai mare a timbrului pentru expedierea mapelor de participare.
Fiecare cadru didactic poate participa cu un număr nelimitat de lucrări indiferent de sesiune.
Taxa de participare pentru concurs este de 4 lei pentru fiecare lucrare indiferent de sesiune și va fi virată în contul IBAN RO82BRDE040SV35687250400 BRD Bacău, benefeciar PAVEL MARINELA-NICOLETA sau în plic odată cu lucrările. Această taxă va include organizarea, expunerea lucrărilor și realizarea diplomelor pentru toți participanții.
Cadrele didactice îndrumătoare care doresc revista electronică, ce va fi editată pe suport CD cu ISSN vor achita suplimentar taxa de 10 lei.
Pentru relaţii suplimentare, vă rugăm să ne contactaţi pe adresa de mail:
o teodora_pavel_1999@yahoo.com
o andreeabalan07@yahoo.com
Propus de: ericaa | 29.04.2009 18:49 | 1891 vizualizări
Comentarii (15)
Este un concurs interesant!Vom participa si noi.Felicitari!
Si de la scoala "Miron Costin" Bacau vor fi participanti.
Multumim!Va asteptam cu placere!
Astept detalii despre concursul organizat de scoala voastra.
Ne cerem scuze dar a aparut o mica greaseala pe fisa de insriere:compozitii clasice in loc de compozitii plastice.De asemenea nu am reusit sa atasam contractul de colaborare.Cei interesati sunt rugati sa ne trimita un e-mail la adresele afisate si o vom trimite pe adresa dumneavoastra de mail.
super initiativa. o tema actuala si de interes general. bravo!
pe toti ar trebui sa ne preocupe a manca sanatos, si tinerii sunt primii care trebuie sa ia initiativa! felicitari, o idee extraordinara! tineti-o tot asa!
Chiar imi place ideea! Vom participa si noi!
nu inteleg, de ce nu pot participa si elevii liceeni? sau, ei nu pot minca sanatos????
Ne bucuram foarte mult pentru interesul privind concursul si asteptam cat mai multi participanti!
Ne pare foarte rau dar avand in vedere ca scoala aplicanta este o scoala gimnaziala nu am avut in vedere si participarea elevilor de la licee.Ideea este foarte buna si la editia viitoare vom include in proiect si participarea acestora.
Oare de ce nu pot vedea protocolul de colaborare? Poate faceti ceva. Oricum...mult succes!
Daca nu reusiti sa descarcati protocolul de colaborare puteti sa-mi trimiteti un e-mail pe adresa teodora_pavel_1999@yahoo.com si il vom trimite pe adresa dumneavoastra de e-mail.
CIND NE VETI TRIMITE DIPLOMELE?
CIND NE VETI TRIMITE DIPLOMELE?
Astept protocolul de colaborare si diploma, voi lipsi pentru o peroiada dupa 7.07 si sper sa ajunga in timp util, sa nu se rataceasca. Multumesc!
am primit materialele . Multumesc!
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.