Expozitie concurs national „ SĂRBĂTORILE PASCALE ” EDIŢIA a II-a , 2009
Perioadă înscriere: 30.11.-0001
Perioadă desfăşurare: 30.11.-0001
Şcoala cu clasele I-VIII NR. 2 Botoşani organizează PROIECTUL NAŢIONAL „Sărbătorile pascale ”, ediţia a II-a, 2009, în colaborare cu Inspectoratul Şcolar Judeţean Botoşani, Casa Corpului Didactic Botoşani , Muzeul Judeţean de Istorie
PROIECTUL NAŢIONAL „Sărbătorile pascale”, editia a II-a, 2009, se adresează preşcolarilor şi elevilor claselor I-VIII . Se organizează pe trei secţiuni:
I. Concurs de creaţii literare ( clasele III-VIII )
II. Concurs de creaţii plastice (DESEN, COLAJ, PICTURĂ) dedicate evenimentelor pascale
III. Concurs de felicitări, dedicate evenimentelor pascale.
IV. Concurs de ouă încondeiate
V. Concurs de pictură pe sticlă
Perioada de inscriere: 27 februarie – 10 martie 2009 .
Inscrierea se va face telefonic sau prin e-mail la urmatoarele date de contact:
Prof. Neacşu Luminiţa – tel 0727315932; e-mail: luminita_neacsu14@yahoo.com
Instit. Neagu Dana – 0740149856; e-mail : neagudanuta@yahoo.com
Se vor trimite şi juriza numai lucrări care abordează tematica propusă.
Lucrările participanţilor vor fi expuse la Muzeul Judeţean de Istorie- Botoşani
Data limită de trimitere a lucrărilor este 18 aprilie 2009 (data poştei) pe adresa Şcoala cu clasele I-VIII nr.2–Botoşani, Str. Parcul Tineretului Nr.9, jud. Botoşani, cu menţiunea „Pentru Concursul Naţional « Sărbătorile pascale »”.
Lucrările înscrise la concurs nu se returnează.
Taxa de participare–5 RON/ lucrare (taxă folosită la organizarea expoziţiei şi la realizarea diplomelor). Aceasta va fi achitată la orice filială a Băncii Transilvania, în contul RO57BTRL00701201K60482XX (Neacşu Margareta – Luminiţa – Botoşani).
Se vor acorda premiile I, II, III şi menţiune pentru fiecare nivel, diplomă de participare tuturor copiilor şi cadrelor didactice îndrumătoare (între 20 mai-05 iunie 2009).
Jurizarea se va face de către organizatori şi parteneri.
Coordonatorul pe şcoală va anexa lucrărilor înscrise în concurs, acordul de parteneriat completat (care va fi primit in momentul confirmarii participarii şi va fi avizat de conducerea instituţiei) în două exemplare, fişa de participare completată şi copia după chitanţa mandatului poştal prin care s-a făcut plata taxei de înscriere la concurs. Cadrul didactic coordonator pe şcoală va trimite, în plicul cu lucrări, un plic autoadresat şi timbrat, format A4, care va fi folosit de către organizatorii concursului pentru expedierea diplomelor şi a acordului de parteneriat.
Propus de: luiminita | 25.02.2009 18:42 | 2857 vizualizări
Comentarii (10)
Am dori, daca se poate si acordul de parteneriat sa-l putem primi tot de la dvs.
Acordul il trimitem noi,celor care isi anunta participarea ! Trebuie sa ne dati adresa de e-mail ! Dvs. il semnati si il trimiteti impreuna cu lucrarile copiilor!
Pot participa si elevii scolilor speciale?
Pot participa toti copiii talentati !
Se poate participa doar la o sectiune?
Da!
La pictura pe sticla nu primiti si clasele a II-a si a III-a?
Ba da , primim !
Ma bucur distinsa doamna sa va regasesc!Cred ca am o memorie buna!Ati participat anul trecut la concursul org de grad noastra (BRAILA)VA invit sa participati si anul acesta dar cu taxa!VEDETI "DE SFINTELE PASTI!"As dori sa particip si eu la concursul d-voastra!
Daca nu ne-am inscris pana la data ceruta de dumneavoastra nu mai putem trimite lucrari ( picturi si felicitari)?
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.