Jocuri educaţionale

Întrecerea
Folosirea parantezelor în exerciţii
Matematica Clasa a III-a

Pinguinii
Înmulţiri în concentrul 0-1000
Matematica Clasa a III-a

Foca la distracţie
Adunări şi scăderi în concentrul 0-10000
Matematica Clasa a III-a

Simpozion international

Asociaţia Institutorilor şi Invăţătorilor Constănţeni desfăşoară a doua ediţie a simpozionului "Dezvoltarea personală a elevului- rezultat al unui demers didactic creativ" pe 28 februarie 2009, la Constanţa.

Perioadă înscriere: 30.11.-0001

Perioadă desfăşurare: 30.11.-0001

ASOCIAŢIA ÎNVĂŢĂTORILOR ŞI INSTITUTORILOR CONSTĂNŢENI Str. Decebal nr. 15, Constanţa, telefon 0241 612103, fax. 0241 612103, e-mail: ecaterina_rupesac@yahoo.com INSPECTORATUL ŞCOLAR JUDEŢEAN CONSTANŢA Str. Mihai Eminescu nr. 11, telefon 0241 611913 e-mail: invatamant_primar_cta@yahoo.com ŞCOALA „DAN BARBILIAN” CONSTANŢA Str. Decebal nr. 15, Constanţa, telefon 0241 612103, fax. 0241 612103 e-mail: sc28ct@hotmail.com Către, …………………………………………………………………………………………………………….. Asociaţia Învăţătorilor şi Institutorilor Constănţeni, Inspectoratul Şcolar Judeţean Constanţa şi Şcoala “Dan Barbilian” Constanţa organizează în ziua de 28 februarie 2009 ediţia a II-a a Simpozionului Internaţional cu tema “DEZVOLTAREA PERSONALĂ A COPILULUI - REZULTAT AL UNUI DEMERS DIDACTIC CREATIV”. Acesta va fi desfăşurat pe următoarele secţiuni: - ROLUL CADRULUI DIDACTIC IN STIMULAREA SI FORMAREA PERSONALITATII ELEVILOR - RELATIA DINTRE LIMBAJ SI REALITATE - CALITATE SI CREATIVITATE - CREATIVITATEA CA JOC AL INTELIGENTEI - ROLUL ACTIVITATILOR EXTRACURRICULARE IN DEZVOLTAREA CULTURALA A ELEVILOR Gazda simpozionului va fi Şcoala “Dan Barbilian” Constanţa, unde îşi are sediul şi Asociaţia Învăţătorilor şi Institutorilor Constănţeni. Susţinerea lucrărilor se va realiza pe secţiuni; se va organiza o expoziţie cu lucrările ale elevilor. MOTIVAREA PROIECTULUI: De ce simpozion? Învăţătorii şi institutorii constănţeni au derulat de-a lungul ultimilor ani numeroase proiecte şi parteneriate educaţionale locale, naţionale şi internaţionale. S-a acumulat astfel o experienţă bogată care poate fi împărtăşită, după ce a trecut de stadiul tatonărilor şi al feed-back-ului, al primelor rezultate ce pot fi, cu siguranţă, îmbunătăţite. Participarea colegilor din ţară şi din străinătate va permite un real schimb de experienţă în domeniul unor forme alternative de organizare a instruirii şi educării. De ce creativitate? Individualizarea şi tratarea diferenţiată a elevilor constituie două dintre strategiile principale de ridicare a calităţii învăţământului. „Tratarea diferenţiată rămâne o necesitate de necontestat susţinută de cauze cunoscute, generale şi situaţionale, care, în principal, se leagă de particularităţile individuale ale elevilor, de care nu putem să nu ţinem seama, dar şi de mediul socio-familial din care provin elevii. Fiecare copil este unic în felul lui, este o minune irepetabilă şi ar fi păcat ca prin acţiunea noastră să uniformizăm aceste individualităţi”, susţine I. Neacşu. O sarcină deosebită ce revine învăţătorului este aceea de a face eforturi sistematice pentru a cunoaşte mai bine elevii pentru ca, astfel, să poată aplica în mod creator soluţii individualizatoare pentru asigurarea dezvoltării personalităţii integrale a elevilor din ciclul primar. Problema diferenţierii învăţământului creează un spaţiu întins pentru creativitatea învăţătorului. OBIECTIVELE URMĂRITE: • Prezentarea unor secvenţe de activităţi curriculare şi extracurriculare care contribuie la dezvoltarea personală a elevilor; • Valorificarea experienţelor didactice ale cadrelor didactice din învăţământul primar; • Dezvoltarea unor relaţii de parteneriat între asociaţiile învăţătorilor din ţară şi din alte ţări; • Implicarea elevilor în prezentarea unor produse, ca rezultate ale unor demersuri de tip creativ în lecţii. GRUP ŢINTĂ: - învăţători şi institutori, membrii ai asociaţiilor învăţătorilor şi institutorilor; - învăţători români din alte ţări (Serbia, Bulgaria, Moldova, Macedonia, Transnistria, Ungaria); - elevii unor cadre didactice implicate în simpozion. IMPACT- REZULTATE AŞTEPTATE: - Consolidarea relaţiilor dintre învăţători în vederea creşterii calităţii învăţământului primar; - Crearea unei reţele de comunicare la nivelul învăţământului primar; - Îmbogăţirea experienţei didactice a învăţătorilor şi institutorilor; - Planificarea unor activităţi comune ale asociaţiilor învăţătorilor; - Dezvoltarea relaţiilor elevi - învăţători în cadrul activităţilor extracurriculare. ASPECTE ORGANIZATORICE:  Până pe 18 februarie 2009, pe adresa de e-mail ecaterina_rupesac@yahoo.com (institutor Ecaterina Rupesac, telefon 0241.661511, 0744.496348) se vor comunica: titlul lucrării, numele şi prenumele autorului/ autorilor, unitatea şcolară, adresa, numărul de telefon, un rezumat al lucrării (maximum 10 rânduri);  O lucrare poate avea cel mult doi autori; se va pune accent pe aspecte practice legate de tema simpozionului;  Timpul de prezentare a lucrării în cadrul simpozionului va fi de 8-10 minute;  Paticipanţii ale căror prezentări necesită videoproiector, calculator ş.a. sunt rugaţi să anunţe din timp acest lucru;  Pentru expoziţie vor fi trimise cel mult trei lucrări din fiecare clasă, până la data de 15 februarie 2009, pe adresa Şcolii ”Dan Barbilian” Constanţa;  Participarea la simpozion presupune achitarea unei taxe de participare de 30 RON de persoană, în contul RO34BTRL014 01205D00461, deschis la Banca Transilvania, sucursala Constanţa, Bulevardul Mamaia nr. 134; pentru lucrările elevilor se va depune o taxa de 15 lei pentru fiecare cadru didactic, în acelaşi cont.  Participarea cadrelor didactice din judeţul Constanţa este condiţionată de susţinerea obligatorie a comunicării;  Participanţii care doresc publicarea lucrării în volumul editiei I a simpozionului vor depune şi suma de 40 lei în contul de mai sus. Pentru publicare se va prezenta, pe suport magnetic sau direct prin e-mail (pe adresa ecaterina_rupesac@yahoo.com), materialul în rezumat (max. 10 rânduri) şi integral. Orice material va fi scris cu diacritice. Nu vor fi luate în calcul materialele scrise fără diacritice. FINALIZARE: Fiecare cadru didactic va primi mapa cu programul activităţii, catalogul simpozionului, diploma de participare. NORME DE REDACTARE A LUCRĂRILOR: • Lucrarea va fi tehnoredactată în format A4, caractere Times New Roman, dimensiune 12, la un rând, cu diacritice, aliniat stânga-dreapta, cu margini de 20 mm; va avea maximum 6 pagini; poate fi însoţită de anexe, dar fără a avea trimiteri din material deoarece anexele nu vor face parte integrantă a materialului tehnoredactat; • Titlul va fi scris cu majuscule, centrat; • La două rânduri de la titlu se menţioneză autorul/ autorii, cu menţionarea specializării; • Pe rândul următor se precizeză unitatea şcolară; • Se lasă două spaţii libere între unitatea şcolară şi primul alineat al lucrării; • Bibliografia consultată va fi menţionată în finalul lucrării (numele şi prenumele autorului, titlul cărţii, editura, localitatea, anul editării, pagini consultate); • Paginile se vor numerota, în partea de jos – centru. Preşedinte al A.I.Î.C., Instit. Ecaterina Rupesac Director al Şcolii “Dan Barbilian”, Prof. Monica Astaluş Inspector Şcolar General, Prof. Marian Sârbu Inspectori de specialitate, Prof. Doinita Apostol Instit. Alina Theodorescu

Învăţământ primar | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: catiru | 07.02.2009 18:46 | 3335 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Treburi casnice pentru copii - beneficiile lor

Independenta
Responsabilitatea

Sanatatea mintala a familiei

Echilibrul emotional

Comentarii (8)

0 0

08.02.2009 14:10 macoz

Putem trimite şi materiale auxiliare-carti?

0 0

09.02.2009 16:28 rodicavis

Cred ca ne-am zapacit de tot.Cred ca citesc destul de clar:30 RON taxa pentru simpozion si inca 40 RON pentru publicarea lucrarii.

Nu pot sa cred asa ceva.

0 0

09.02.2009 16:29 rodicavis

scuze, am vazut pe urma: 40 lei

0 0

09.02.2009 18:43 gemini

Ce subiecte trebuie sa abordeze elevii in lucrarile lor?

Cu ce tip de lucrari vor participa elevii: plastice, literare...?

0 0

10.02.2009 15:24 mariancirlig

2 intrebari!

un element nu este foarte clar! taxa de participare este de 30 lei + 40 lei daca dorim si publicarea in volum?

daca suntem din alt judet, cum putem intra in posesia volumului?

0 0

10.02.2009 16:32 sextilia

Vă rog să veniţi cu lămuriri în ceea ce priveşte taxa de participare.Vă mulţumesc.

0 0

18.02.2009 16:11 flore2

daca suntem din bihor, e necesar sa participam in mod direct la simpozion, sau putem doar sa trimitem lucrarile?

0 0

24.03.2009 18:53 flore2

In urma participarii noastre la simpozion, primim totusi, macar o adeverinta. multumesc.

Comentaţi

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 5 evenimente

«OCTOMBRIE 2019»
LuMaMiJoViSaDu
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Gârcina

Propus de: savcoco

Sondajul zilei

Ce procent din totalul "hârtiilor" pe care le produceți in activitatea dumneavoastră didactica sunt inutile (nu va sunt de folos la clasa, nu sunt relevante, nu sustin procesul didactic etc)

277 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: magghyc Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Pentru cadrele didactice din preuniversitar: Abonaţi-vă la Premium și puteţi avea mai multe puncte la dosarul personal!