Jocuri educaţionale

Una din trei
Apele curgătoare şi vegetaţia României
Geografie Clasa a IV-a

Încurcatura geografică
Harta fizică a României. Puzzle
Geografie Clasa a VIII-a

În căutarea morcovului
Adunări şi scăderi în concentrul 0-1000
Matematica Clasa a III-a
Propuneţi un sondaj

Sondajele Didactic.ro

Ce părere aveți despre utilitatea evaluărilor naționale la clasele a II-a și a IV-a?

13.06% ( 44 voturi )
53.41% ( 180 voturi )
31.45% ( 106 voturi )
2.08% ( 7 voturi )

Nr. total voturi: 337 Sondaje anterioare

Propus de: 8101961 | 29.03.2019 / 1039 vizualizări

7 comentarii

Comentarii (7)

2 0

30.03.2019 04:38 danvulc

În 26 mai 2016 s-a propus sondajul :

Care sunt beneficiile aduse de evaluările naţionale, aplicate elevilor,
la finalul claselor a II-a, a IV-a, a VI-a ?

Rezultatul a fost: 80.82% (375 voturi) au răspuns:

Nu sunt utile, sunt o sursă de stres pentru elevi
şi un efort inutil pentru cadrele didactice implicate.

Cu acest sondaj doriți să vedeți dacă, după 3 ani,
acest PROCENT COVÂRȘITOR s-a mai modificat ? (poate la zecimale !!!)

În concluzie: Nu văd UTILITATEA acestui ”nou” sondaj !

2 0

31.03.2019 21:20 gabriela_19652002

Pentru clasele a II a sunt INUTILE aceste așa-zise evaluări! Elevii sunt prea mici ca să înțeleagă sensul acestor ,,examene,,! Mă îndoisc de faptul că cei din clasele a IV a percep ceva mai mult! Ar trebui să revenim la notarea de la 1 la 10 sau, cel puțin de la 4 la 10! Copiii ar fi mult mai motivați de ,,Premiul I cu coroniță,, ! Pe vremea mea motivația era nu telefonul, tableta sau laptopul, ci Premiul I, coronița de flori, tresele albastre și galbene, șnurul de comandant de detașament, de grupă sau de unitate, insigne de ,, Meritul pionieresc,, etc,etc! Credeți că sunt ,,comunisme,, ? Nu! Vă spun că elevii doresc să fie motivați de ceva! Am observat asta la clasa mea când primesc ,,emoticoane,, cu ,,zâmbăreți,, ce bucurie li se citește pe chip! Să-i vedeți cum se străduiesc să lucreze repede și corect pentru a fi ,,răsplătiți,,! La ce bun testarea națională?
,,Vrei viitorul a-l cunoaște? Te întoarce spre trecut!,, ( Mihai Eminescu)

1 0

08.04.2019 15:07 Scrabblera

Aveți perfectă dreptate. Copiii înțeleg foarte bine sistemul de notare de la 1 la 10, e mai precis și mai corect. Intre B și FB, plaja de subiectivitate e foarte mare și copiii o resimt de multe ori ca pe o mare nedreptate. Ca să nu mai spun despre S, care e o jignire pentru un copil mediu! Nota 7 sau 8 îl reprezenta mult mai bine decât insultătorul S. Ca sa nu mai vorbim de I...
Nepoata mea e de-a dreptul fascinată când îi povestesc despre premiul întâi cu coroniță! De ce oare le-am luat copiilor buni bucuria și mândria asta?

0 0

14.04.2019 15:16 dorin52

Eu cunosc o d-nă învățătoare care, pe lângă calificative, adaugă și nota.
Cred că acest fapt constituie o reală informație asupra nivelului copilului la un moment dat!

0 0

14.04.2019 15:21 dorin52

Cred că, pe lângă calificativ, se poate face o mică completare și anume nota.
Copilul vine în clasa a V a nefiind conștient de adevăratul său nivel de pregătire.

0 0

17.04.2019 06:31 mihaimihail76

Nu folosesc nimănui la nimic. Sunt o pierdere de timp și un stres pentru bieții copii care nu înțeleg nimic din ”EVALUAREA” la care sunt supuși.

0 0

20.04.2019 17:38 uleanu

Părinții întreabă ; ce notă a luat copilul meu ? Răspunsul cadrului didactic : Nu știu !
Sres pentru elevi , pierdere de timp pentru cadrele didactice . Poate se găsește un cap destupat din minister să anuleze aceste prostii .

Comentaţi

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 124 evenimente

«APRILIE 2019»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Cocosul

Propus de: crisanelena1955

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre utilitatea evaluărilor naționale la clasele a II-a și a IV-a?

335 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: 8101961 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Pentru cadrele didactice din preuniversitar: Abonaţi-vă la Premium și puteţi avea mai multe puncte la dosarul personal!