Jocuri educaţionale

Dale
Forme geometrice în plan
Matematica Clasa a VI-a

La loc pe hartă
Harta administrativă a României
Geografie Clasa a IV-a

Curcubeu
Elemente intuitive de geometrie. Forme spaţiale
Matematica Clasa a III-a

Invățăm limba franceză comunicând online

Învăţământ gimnazial | Limbi moderne

Propus de: ccccc | 15.12.2014 22:21 | Revista cadrelor didactice nr. 3/2014 | 428 vizualizări

Parteneriatul etwinning are ca scop dezvoltarea abilitatilor de
comunicare in limba franceza.

Invățăm limba franceză comunicând online

prof. Stan Cristina
Şcoala Gimnazială Grigore Moisil Ploieşti, jud. Prahova

Un grup de elevi din școală noastră, din clasele aVII-a B și a
VII-a C, coordonați de profesoarele Cristina Stan și Elena
Samson, participă la un proiect online în cadrul Programului
e-twinning, alături de elevii de la Istituto Comprensivo "G.
Marconi", Battipaglia (SA), Italia- “L'amitié - moyen
d’enrichir le langage des jeunes”. Parteneriatul consta in
corespondenta online intre elevi, in limba franceza, vizand
cunoasterea reciproca, dar si aspecte ale activitatii scolare din
cele doua scoli. Dintre activităţile proiectului amintim:
prezentarea şcolii, a echipei de proiect, crearea unui logo comun
al proiectului, prezentarea oraşului Ploieşti, a tarii, a
drapelui, prezentarea unui monument/loc deosebit, a unei
personalittăți culturale. Produsul final al proiectului va fi un
album care va cuprinde fotografii și prezentări ale școlilor
participante.
Cu ocazia sarbatorilor de iarna, elevii şcolii noastre au compus
felicitări pentru colegii lor din Italia, au realizat o prezentare
Power Point despre obiceiurile de iarnă din Romania. La rândul
lor, elevii italieni ne-au trimis informații despre felul in care
petrec ei aceste sarbatori.
Exemplul colegilor mai mari a fost preluat de elevii clasei a VI-a
D, care, impreună cu profesoara de limba francezâ, s-au alăturat
unui alt proiect online ”À la découverte de l'Europe”, proiect
in care colaborează nouă şcoli din Franța, Belgia, Italia,
Spania şi România.
Acest tip de acţiuni reprezintă o componentă importantă a
necesităţii de educaţie permanentă deoarece atât profesorii,
cât şi elevii dobândesc noi abilităţi relevante pentru viaţa
profesională, personală şi de cetăţenie activă. Sunt imprimate
şi dezvoltate abilităţile de comunicare şi prezentare,
managementul conflictului, creativitate, muncă în echipă şi
solidaritate. Toţi actorii implicaţi învaţă limbi străine noi
şi le pot practica pe cele pe care le cunosc.

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Comentaţi

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 3 evenimente

«OCTOMBRIE 2019»
LuMaMiJoViSaDu
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Gârcina

Propus de: savcoco

Sondajul zilei

Ce procent din totalul "hârtiilor" pe care le produceți in activitatea dumneavoastră didactica sunt inutile (nu va sunt de folos la clasa, nu sunt relevante, nu sustin procesul didactic etc)

194 voturi | 1 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: magghyc Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Pentru cadrele didactice din preuniversitar: Abonaţi-vă la Premium și puteţi avea mai multe puncte la dosarul personal!