Les loisirs des ados/Hobbyurile adolescentilor
Proiectul didactic este diligent si bine documentat.
09.08.2020 16:03
Nivel de dificultate: mediu
Tabelul sinoptic cuprinzand demersul didactic este laborios.
Materialele didactice auxiliare sunt apropriate contextului dat, diversificate, cu adresabilitate motivationala mare in randul adolescentilor si tinand cont de tipurile de invatare: vizual, auditiv, kinestezic.
Obiectivele nu se regasesc in proiectul didactic (desi enumerate cifrele corespunzatoare in tabel), la fel ca si metodele, scopul, tipul lectiei, competentele vizate, nivelul CECRL tintit, strategiile si resursele didactice.
Era de preferat sa fi fost publicat si textul lectiei.
Lectia transmite cunostinte de cultura generala utilizand lb. franceza ca interfata. Obiectivele de invatare era de dorit sa vizeze in principal, odata cu dezvoltarea competentelor, transferul de notiuni de limba franceza.
S-ar fi putut ca tipul de lectie, dupa activitatile propuse, sa fi fost “Lucrul pe text”. Deoarece la “Comunicarea de noi cunostinte” profesorul anunta titlul unei noi lectii, tipul primei abordari a textului ar fi de dorit sa fi fost “Achizitie lexicala”, nefiind recomandat sa se treaca la lucrul pe text direct, nici chiar la clasele mari, unde prima etapa este desprinderea mesajului global al lectiei.
5 review-uri
Review util:
Da (0) Nu (0) Vedeţi comentarii (0)Pagina 1 din 1