Şcoala cu
bune practici

80 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Substantivul. Articolul. Prepoziția. Adjectivul.

5 stele

Grup nominal

04.02.2024 20:13

Nivel de dificultate: mediu

Foarte util, precis și bine realizat! Se observă opțiunea dvs pentru facilitarea tuturor informațiilor conform gramaticii actuale, prin raportare la programe și conținuturi. Enunțurile propuse , itemii pe care i-ați utilizat , punctajul oferit conferă întregului test de evaluare o notă aparte de seriozitate, profesionalism și dedicație.

Coraly78
1 review

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

Test de evaluare - LIMBA ROMANA clasa a V-a

5 stele

Eate foarte interesant materialul.

25.08.2021 19:33

Nivel de dificultate: mediu

Mi-a plăcut acest material pentru că a fost redactat cu mare atenție și respectă programa școlară ,, atingând” cele trei domenii de conținut : Lectură, Redactare, Elemente de construcție a comunicării .Este un instrument foarte util, important atât pentru profesori, cât și pentru elevi.Felicitări autorului!!!

Elisabeta2019
10 review-uri

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

Test de evaluare_Clasa X

4 stele

Test de evaluare clasa a X-a

21.07.2020 13:55

Nivel de dificultate: mediu

Materialul este foarte util în evaluarea cunoștințelor asimilate de elevi despre basm.Consider ,că textul suport este un pic cam lung,dar exercițiile sunt de dificultate medie.Textul suport este ușor de înțeles.Exercițiile se referă strict la ceea ce au învățat elevii despre basm.

opreaanadana
14 review-uri

Review util:

Da (2)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

Azi: 26 evenimente

«IANUARIE 2025»
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Voluntariat Brădet

Propus de: scoala_speciala_bradet

Sondajul zilei

Ce metodă de predare considerați că aduce cele mai bune rezultate la clasă?

42 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: MihaiSveduneac Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN