Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

,,Nică"- fișă de lucru clasa I

4 stele

Fişă de lucru interesantă

01.08.2020 11:50

Nivel de dificultate: mediu

Materialul propunatoarei cuprinde o gamă variată şi atractivă de itemi .Un material util , creativ si complex ce se bazeaza pe o analiză a contextului şi identificarea solutiilor menite sa stârneasca interesul elevilor mici pentru lectura. Materialul propune modalitati de dezvoltare a gândirii, limbajului, a trăsăturilor de caracter ale copiilor, sensibilităţii şi a gustului estetic.

madalinavasile73
30 review-uri

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

,,Nică"- fișă de lucru clasa I

4 stele

Fişă de lucru interesantă

01.08.2020 11:50

Nivel de dificultate: mediu

madalinavasile73
30 review-uri

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

,,Nică"- fișă de lucru clasa I

1 stea

Fisa corespunde nevoilor elevului de clasa 1

01.08.2020 09:38

Nivel de dificultate: mediu

Este o fisa de lectura complexa, care corespunde nevoilor elevului de clasa 1. Textul scurt, dar atractiv, precum si formatul fisei il atrag pe elev . Pas cu pas, acesta poate descoperi usor tainele cititului. Fisa se axeaza pe intelegerea textului . Propozitiile sunt scurte, iar elevul poate lucra cerintele fara prea mare nevoie de ajutor din partea profesorului sau al parintelui.

v-madelaine
6 review-uri

Review util:

Da (0)   Nu (0)   Vedeţi comentarii (0)

SEMNUL EXCLAMĂRII-notiuni teoretice si exercitii aplicative

5 stele

Un material care poate fi utilizat pentru a aprofunda semnul exclamării.

31.07.2020 12:50

Nivel de dificultate: dificil

Este un material foarte bine structurat. În introducere sunt redate informații utile despre modul în care se poate utiliza acest semn de punctuație. Sunt date exemple concrete de propoziții exclamative, care îi pot ajuta pe elevi ca să consolideze cunoștințele pe care le cunosc. Apoi sunt redate exerciții aplicative de diferite tipuri, majoritatea sub formă de joc.

fazacas27
10 review-uri

Review util: