Şcoala cu
bune practici

43 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

PROMOVAREA DIVERSITĂȚII CULTURALE ÎN ȘCOALĂ

Interculturalitatea este o componentă a realității zilnice din școală. Tot modul de învățare este organizat din perspectiva interculturală, permițând învațarea prin colaborare, comunicare și...

Învăţământ liceal | Istorie

Propus de: savulescu | 03.10.2019 19:08 | 834 vizualizări

0 comentarii


Harta conceptuală-aplicație la clasă

Hărțile conceptuale pun accentul pe relațiile care se stabilesc
între cunoștințele pe care le are elevul, pe modul în care
fiecare elev își organizează experiența, ideile, dar și modul
de...

Învăţământ liceal | Istorie

Propus de: savulescu | 07.10.2019 16:46 | 2238 vizualizări

0 comentarii


Activitățile extrașcolare-factor de educație estetică, științifică și culturală a tinerei generații

De-a lungul anilor, activitățile extrașcolare au luat forme
variate, toate având ca scop învățarea nonformală și
petrecerea în mod plăcut a timpului liber.

Învăţământ liceal | Istorie

Propus de: savulescu | 20.01.2019 20:50 | 642 vizualizări

0 comentarii


Factori perturbatori ai evaluării

Pentru optimizarea procesului de evaluare este necesară
conștientizarea erorilor subiective care pot să în procesul de
evaluare. Reducerea disfuncțiilor evaluative este un deziderat
permanent...

Învăţământ liceal | Istorie

Propus de: savulescu | 20.01.2019 20:51 | 5071 vizualizări

0 comentarii


Azi: 47 evenimente

«APRILIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Vocea profesorilor

Ce întrebări i-aţi pune unui specialist în predarea-învăţarea-evaluarea online? Echipa Didactic va obţine răspunsurile pentru dvs!

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

311 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN