Avantaje si dezavantaje ale strategiilor nonformale desfasurate indoor
Învăţământ gimnazial - Geografie - Diverse - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
stavrosoana | Scoala de Arte si Meserii Valea Seaca
0 comentarii
Chestionar de satisfactie activitati nonformale
Învăţământ gimnazial - Geografie - Diverse - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
stavrosoana | Scoala de Arte si Meserii Valea Seaca
1 comentariu
OPIS documente formare continua
Învăţământ gimnazial - Consiliere si orientare - Diverse - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
stavrosoana | Scoala de Arte si Meserii Valea Seaca
0 comentarii
Fisa de observare a lectiei de geografie
Învăţământ gimnazial - Geografie - Diverse - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
stavrosoana | Scoala de Arte si Meserii Valea Seaca
0 comentarii
Profilul absolventului de ciclu gimnazial
Învăţământ gimnazial - Geografie - Diverse - Clasa a 8-a;
stavrosoana | Scoala de Arte si Meserii Valea Seaca
0 comentarii
Avantajele proiectarii demersului didactic pe baza unitatilor de invatare
Învăţământ gimnazial - Geografie - Diverse - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
stavrosoana | Scoala de Arte si Meserii Valea Seaca
0 comentarii
Rolul Geografiei in dezvoltarea competentelor cheie
Învăţământ gimnazial - Geografie - Diverse - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
stavrosoana | Scoala de Arte si Meserii Valea Seaca
0 comentarii
Învăţământ liceal - Consiliere si orientare - Diverse - Clasa a 9-a;
stavrosoana | Scoala de Arte si Meserii Valea Seaca
0 comentarii
Pagina 1 din 1