DIFERENŢIEREA INSTRUIRII PRIN FORMELE DE ORGANIZARE A ACTIVITĂŢII.
Învăţământ gimnazial - Istorie - Diverse - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a;
dogabi | Scoala Gimnaziala Nichita Stanescu Mereni
0 comentarii
ANALIZA SWOT. STRATEGII INTERACTIVE
Învăţământ gimnazial - Istorie - Diverse - Clasa a 8-a;
dogabi | Scoala Gimnaziala Nichita Stanescu Mereni
0 comentarii
FORME DE ORGANIZARE SI DESFASURARE A ACTIVITATII DIDACTICE LA DISCIPLINA ISTORIE
Învăţământ gimnazial - Istorie - Diverse - Clasa a 5-a;
dogabi | Scoala Gimnaziala Nichita Stanescu Mereni
0 comentarii
ELEVUL SECOLULUI XXI – PARTENER ÎN PROCESUL INSTRUCTIV-EDUCATIV
Învăţământ gimnazial - Istorie - Diverse - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
dogabi | Scoala Gimnaziala Nichita Stanescu Mereni
0 comentarii
Învăţământ gimnazial - Istorie - Diverse - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
dogabi | Scoala Gimnaziala Nichita Stanescu Mereni
0 comentarii
Rolul educaţiei interculturale în secolul XXI.
Învăţământ gimnazial - Consiliere si orientare - Diverse - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
dogabi | Scoala Gimnaziala Nichita Stanescu Mereni
0 comentarii
PROIECTUL - METODA DE PREDARE-ÎNVAŢARE-EVALUARE ASISTATĂ DE TEHNOLOGIA MODERNA
Învăţământ gimnazial - Istorie - Diverse - Clasa a 8-a;
dogabi | Scoala Gimnaziala Nichita Stanescu Mereni
0 comentarii
prezentare optional CULTURA SI CIVILIZATIE
Învăţământ gimnazial - Istorie - Diverse - Clasa a 5-a;
dogabi | Scoala Gimnaziala Nichita Stanescu Mereni
0 comentarii
Pagina 1 din 1