Şcoala cu
bune practici

39 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări
Descărcaţi
0 review-uri
605 descărcări

Adăugat la:
30.01.2022

2. Fisa de lucru- Partile de vorbire flexibile si neflexibile

Învăţământ gimnazial - Limba şi literatura română - Fişe de lucru - Clasa a 8-a;

mihailaana | Scoala Gimnaziala Podgoria

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
94 descărcări

Adăugat la:
30.01.2022

1. Fisa de lucru - Basmul si caracteristicile lui

Învăţământ gimnazial - Limba şi literatura română - Fişe de lucru - Clasa a 6-a;

mihailaana | Scoala Gimnaziala Podgoria

2 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
147 descărcări

Adăugat la:
30.01.2022

Fișa de lucru-Partile de vorbire flexibile si neflexibile -consolidare

Învăţământ gimnazial - Limba şi literatura română - Fişe de lucru - Clasa a 8-a;

mihailaana | Scoala Gimnaziala Podgoria

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
260 descărcări

Adăugat la:
30.01.2022

Proiect de lecție- Partile de vorbire flexibile si neflexibile-proiect de lectie

Învăţământ gimnazial - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 8-a;

mihailaana | Scoala Gimnaziala Podgoria

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
224 descărcări

Adăugat la:
26.01.2022

Proiect de lectie - Basmul si caracteristicile lui

Învăţământ gimnazial - Discipline opţionale - Lecţii - Clasa a 6-a;

mihailaana | Scoala Gimnaziala Podgoria

3 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Azi: 47 evenimente

«MARTIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Toate evenimentele

Vocea profesorilor

Ce întrebări i-aţi pune unui specialist în predarea-învăţarea-evaluarea online? Echipa Didactic va obţine răspunsurile pentru dvs!

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre simularea Evaluării Naționale pentru clasa a 8-a? Votați ceea ce vi se pare mai important, comentați.

149 voturi | 4 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN