METODE DE ÎNVĂŢARE INTERACTIVĂ APLICATE ÎN GRĂDINIŢĂ
Materialul pe care îl propun, aduce în atenţie aplicaţii practice inedite ale metodelor de învăţare interactivă, testate cu succes la grupa pregătitoare, în echipă cu educatoarea, prin care am...
Propus de: christalucia | 25.05.2009 20:55
ATITUDINEA DE INTERPRETARE ŞI ATITUDINEA EMPATICĂ ÎN COMUNICAREA INTERPERSONALĂ
Atitudinea de interpretare după Jean-Claude Abric - este atitudinea care constă în a formula, în a verbaliza pentru celălalt raţiunile ascunse care se află la originea spuselor sau faptelor...
Propus de: christalucia | 25.05.2009 20:37
“Carnavalul - concurs - Cu mască/fără mască
Lumea poveştilor şi a desenelor animate este o lume fascinantă pentru cei mici. Dacă le transpunem în spectacole de teatru, dramatizări, jocuri de rol, spectacole interactive, carnaval, etc.,...
Propus de: christalucia | 22.04.2009 19:52
MOTIVARE PRIN COOPERARE ŞI COMPETIŢIE ÎN GRĂDINIŢĂ
Carnavalul - concurs - Cu mască/fără mască a îmbinat în mod armonios atât cooperarea, în ceea ce priveşte pregătirea, organizarea, desfăşurarea, cât şi competiţia, aspecte care sunt...
Propus de: christalucia | 22.04.2009 19:46
Este un model FOARTE BUN, pe care l-am preluat din cartea lui Ioan Moldovan, Corectarea tulburărilor limbajului oral , apărută în 2006, în PRESA UNIVERSITARĂ CLUJEANĂ .
Propus de: christalucia | 07.03.2009 17:46
Tratarea diferenţiată - soluţie optimă pentru integrarea cu succes în grădiniţă
O importanţă deosebită în tratarea diferenţiată au tactul pedagogic, măiestria educatoarei, pe care le pune în valoare pe parcursul desfăşurării activităţii, pentru a nu leza personalitatea...
Propus de: christalucia | 09.06.2008 22:02
Instrument de măsurare a nivelului de coeziune a grupei şi de integrare a unor copii cu CES
Propus de: christalucia | 24.03.2008 00:39
Pagina 1 din 1