Este un eseu scris de un profesor american de arta dramatica, in care sunt prezentate cateva argumente in favoarea generalizarii dramei ca disciplina si metoda in sistemul de invatamant contemporan.
Propus de: 007 | 09.07.2012 10:24
Limbaje nespecifice în comunicarea didactică
Materialul reliefeaza modalitatile de comunicare cu caracter relational din cursul actului didactic, cu referinte la comunicarea cu elevii cu deficiente de auz.
Propus de: 007 | 08.07.2012 12:14
Decodarea comportamentului copilului/tanarului surd
Este un material in care practicile de interventie in cazul anumitor comportamente neadecvate ale copiilor/ tinerilor cu deficiente de auz sunt corelate cu anumite teorii lamuritoare.
Propus de: 007 | 29.03.2010 12:48
Promovarea rezilientei la copii
Rezilienta este un termen adoptat in psihologie cu o complexitate de sensuri, fiind vorba de functionarea de ansamblu a unei personalitati pusa la incercare de un traumatism, el caracterizand...
Propus de: 007 | 18.08.2009 00:26
Cultura surdului vs. Medicalizarea surditatii
Abordarea medicala a surditatii ca deficienta ce trebuie sa fie recuperata medical si educational pierde teren in favoarea abordarii sociologice persoanelor surde, ca grup lingvistic minoritar,...
Propus de: 007 | 25.01.2009 17:28
Rolul artei dramatice in terapia elevilor deficienti de auz
Elevii deficienti de auz au o serie de dificultati de receptie a informatiei, de comunicare si de personalitate care pot fi ameliorate cu ajutorul artei dramatice, ca dramatizare la ora, sau ca...
Propus de: 007 | 28.12.2008 16:35
Lupta contra esecului scolar in Polonia
O metoda cunoscuta in lume de 40 de ani si aplicata cu succes si in Polonia de doi ani aduce sperante in lupta cu dizabilitatile de invatare.
Propus de: 007 | 13.11.2008 18:55
Sistemul educatiei speciale din Republica Ceha
Un exemplu de bune practici: scoala speciala ca spatiu de cercetare si centru de resurse pentru educatia copiilor cu nevoi speciale
Propus de: 007 | 02.09.2008 16:23
Aspecte ale educatiei deficientilor de auz din Canada
Un material util cadrelor didactice din invatamantul de masa care au elevi cu deficiente de auz
Propus de: 007 | 02.09.2008 16:18
Metode de predare pentru elevul deficient de auz
Lipsa auzului priveaza copilul de cea mai importanta forma a invatarii: invatarea spontana a limbajului verbal. Fara o interventie timpurie foarte sustinuta, memoria semantica este greu de...
Propus de: 007 | 06.03.2008 22:27
Memoria de lucru (Working Memory), limbajul si citirea
Este memoria de lucru diferita de memoria de scurta durata sau de memoria de lunga durata? Cum afecteaza ea limbajul si capacitatea de citire la copii
Propus de: 007 | 22.02.2008 03:14
Cate ceva despre muzicoterapie
Muzicoterapia, metoda pusa in slujba omului bolnav si/oboist, fundamentata prin cercetari stiintifice, actioneaza asupra omului la trei nivele: cognitiv (intelectual), afectiv si instinctiv.
Propus de: 007 | 13.02.2008 23:45
Surditatea: un ghid pentru parinti, profesori si asistenti sociali
Surzenia aparuta in copilarie nu produce doar dificultati de comunicare cu alti oameni; de asemenea, ea incetineste - sau chiar impiedica - invatarea.
O mare parte din ceea ce invata oamenii...
Propus de: 007 | 10.02.2008 17:59
Pagina 1 din 1