Evaluarea intre obiectivtate si subiectivism
25 ianuarie 2009, 15:32
Pornind de la o serie de ipoteze cu privire la evaluarea elevilor am realizat un studiu care reflecta carente grave in evaluare.Baya de date a fost oferita de documentele scolare si rezultatele elevilor la examenele de final de ciclu scolr.
Învăţământ liceal - Geografie - Proiecte educaţionale - Clasa a 11-a; Clasa a 12-a;
20 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Proiecte educaţionale recomandate de comunitatea Didactic.ro
Relatiile economice internationale proiect didactic
Învăţământ liceal - Geografie - Lecţii - Clasa a 11-a;
windlooser | Liceul "Lucian Blaga"
1 comentariu
populatia,resursele si dezvoltarea lumii contemporane
Învăţământ liceal - Geografie - Teste - Clasa a 11-a;
mardeleanu | Liceul Teoretic "Emil Racovita" Galati
0 comentarii
populatia, resursele si dezvoltarea durabila
Învăţământ liceal - Geografie - Fişe de lucru - Clasa a 11-a;
mardeleanu | Liceul Teoretic "Emil Racovita" Galati
1 comentariu
Comentarii (2)
27.01.2009 22:02 liliababei
Da, bine pusa problema. Intr-adevar ar fi binevenite niste standarde dar facute de profesori care predau in invatamantul preuniversitar. Cred ca ar trebui sa vedem cum facem cu evaluarea la examene pentru ca eu consider ca acolo e problema.
03.02.2009 20:32 dumitrescu
Dacă vă mai amintiţi au fost făcute nişte criterii de evaluare pentru clasa a V-a (ce trebuie să ştie elevul pentru nota 5,6 ,7 etc).Ca să ţi seamă de ele într-o evaluare orală şi să îi şi justifici nota copilului,nu mai ajungi să predai dacă ai o oră pe săptămână
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.