Optional- Prietenii cantareti -ansamblu coral
23 octombrie 2007, 00:30
Contine argument, programa, bibliografie si planificarea semestriala. Sper ca e bine facuta si ca va fi de folos celor interesati. Astept feed-back, deoarece este primul material pe care il postez aici.
Învăţământ primar - Educatie muzicala - Planificări - Clasa a 3-a; Clasa a 4-a;
12 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Planificări recomandate de comunitatea Didactic.ro
Proiect didactic muzică: Cântarea vocală
Învăţământ primar - Educatie muzicala - Lecţii - Clasa a 3-a;
maresmonica | Scoala Gimnaziala Nr.19 Brasov
0 comentarii
Învăţământ primar - Educatie muzicala - Lecţii - Clasa a 3-a;
georgiana-catalina | Alta institutie
0 comentarii
Introducere in muzica Minicarticica
Învăţământ primar - Educatie muzicala - Fişe de lucru - Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a;
nicoletamorogan2 | Scoala Gimnaziala Nr.23 "Sf. Silvestru"
0 comentarii
Comentarii (3)
24.10.2007 16:44 mihaela_pavel1971
Extrem de bine lucrat!Felicitari si la cat mai multe materiale!
07.02.2008 00:01 vavaa
E foarte mult pentru un singur an de studiu. Extinde-l la 4 ani sau 2 ani scolari.Optionalul pe 1 an nu are voie sa contina decat aprox 5-7 OR conform Buletinului informativ nr 8 sau 9 din 2000! Consulta-l si usureaza-ti munca!
04.05.2008 21:36 act
Sa fie o disciplina optionala sau o extindere a ...?!
Disciplinele opţionale (DO) pentru învăţământul primar au, sub aspectul tipologiei, în general, caracter transdisciplinar. Deşi nu se suprapun perfect din punct de vedere al conţinutului ştiinţific, sunt acceptaţi şi termeni ca “interdisciplinar”, “crosscurricular”, “integrat” ş.a. Important este ca aceste discipline să vizeze formarea unor competenţe cu grad mare de transfer.
DO se concep pentru un singur an şcolar, de aceea nu se formulează pentru ele obiective cadru.
Se recomandă evitarea DO de tipul “Literatură pentru copii”, “Matematică distractivă”, “Cunoaşterea mediului înconjurător”, deoarece acestea nu fac decât să reia, pe alt tip de suporturi pentru învăţare, conţinutul disciplinelor Limba şi literatura română, Matematică, Ştiinţe. Atunci când se optează, totuşi, pentru DO enumerate anterior, este obligatorie abordarea transdisciplinară.
OR vor fi formulate după modelul celor din programa naţională (al materiilor de trunchi comun), dar nu vor fi reluări ale acestora. Dacă opţionalul ar repeta obiectivele de referinţă ale programei şcolare, atunci opţionalul respectiv nu ar aduce nimic nou din punctul de vedere al formării şi dezvoltării unor capacităţi ale gândirii (ar aprofunda eventual, prin adăugarea unor conţinuturi, abilităţile care se formează prin urmărirea obiectivelor din programa naţională).
De evitat formularea care începe cu “exerciţii de ...”, deoarece aceasta induce ideea că strategia de bază a DO o reprezintă exerciţiul.
...
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.