Tratarea diferențiată în lecția de educație fizică în scopul optimizării rezultatelor elevilor performanți și a celor cu motricitate redusă de la clasă
16 iulie 2021, 21:08
Pentru că elevii sunt diferiți d.p.d.v al calitățior fizice cred că circuitul de forță cu exerciții care se potrivesc pentru fiecare dintrei ei este cel mai bun pentru dezvoltarea forței, rezistenței cardio-pulmonare etc.
Învăţământ liceal - Educaţie fizică şi sport - Lecţii - Clasa a 10-a;
Învăţământ gimnazial - Învăţământ special - Clasa a 8-a;
Subtip: Proiect de lectie
Metode: Metode activ-participative; Joc de miscare
Abordări: Activitate practica
5 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Lecţii recomandate de comunitatea Didactic.ro
Verigile lectiei de Educatie Fizica si Sport
Învăţământ liceal - Educaţie fizică şi sport - Lecţii - Clasa a 9-a; Clasa a 10-a; Clasa a 11-a; Clasa a 12-a; Clasa a 13-a;
elena1 | Liceul Teoretic "Emil Racovita" Baia Mare
4 comentarii
Învăţământ liceal - Educaţie fizică şi sport - Lecţii - Clasa a 10-a;
0 comentarii
PLAN CALENDARISTIC CLASA A X-A
Învăţământ liceal - Educaţie fizică şi sport - Planificări - Clasa a 10-a;
0 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.