Formarea comportamentelor independente prin utilizarea programului de intervenție personalizat
25 iunie 2020, 19:01
Programul de intervenție personalizată este instrumentul necesar, chiar indispensabil în lucrul cu elevii cu deficiențe care nu răspund cerințelor programei școlare, și cu care trebuie să se lucreze diferențiat conform particularităților individuale. Propun acest PIP care a fost aplicat unui elev cu autism, neverbal și care a îmbunătățit activitatea cu acest elev.
Învăţământ gimnazial - Învăţământ special - Lecţii - Clasa a 7-a;
6 materiale
Review-uri (1)
4 stele
Adăugaţi un review
Cum ajutăm copiii cu CES
23.07.2020 13:04
Nivel de dificultate: mediu
Din perspectiva unor psihopedagogi, elevii cu cerințe speciale au nevoie de timp și profesionalism. Materialul mi-a dat idei despre cum aș putea eu însămi să lucrez cu acești elevi, aplicat la disciplina mea.
12 review-uri
Aţi găsit acest review util?
Da (1) Nu (0) Vedeţi comentarii (0)Lecţii recomandate de comunitatea Didactic.ro
Învăţământ gimnazial - Învăţământ special - Lecţii - Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
Pachia | Centrul Scolar Pentru Educaţie Incluziva Alba Iulia
1 comentariu
Învăţământ gimnazial - Învăţământ special - Lecţii - Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
Pachia | Centrul Scolar Pentru Educaţie Incluziva Alba Iulia
1 comentariu
Învăţământ gimnazial - Învăţământ special - Lecţii - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
anton_geovs | Scoala Gimnaziala Nr.1 "Al. I. Cuza" Vaslui
0 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.