INTEGRAREA COPIILOR CU CES ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL DE MASĂ
16 august 2016, 11:21
Rolul esenţial în educaţia integrată îl deţine prof/învăţătorul clasei, care devine principalul factor de acţiune şi de coordonare a realizării programului pedagogic individual pentru elevii cu CES. În sprijinul acestora, un material care cuprinde informații din documentele în vigoare, material prezentat în cadrul comisiei metodice.
Învăţământ primar - Învăţământ special - Diverse - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a; Clasa pregatitoare;
Învăţământ primar - Discipline opţionale - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a; Clasa pregatitoare;
9 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Diverse recomandate de comunitatea Didactic.ro
COPIII CU CES ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL DE MASĂ
Învăţământ primar - Învăţământ special - Diverse - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a; Clasa pregatitoare;
mimyka | Gimnaziul "Alexandru Ioan Cuza" Targu Mures
0 comentarii
Integrarea copiilor cu dizabilitati în învățământul de masă, prezentare ppt
Învăţământ primar - Învăţământ special - Diverse - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a; Clasa pregatitoare;
crinazaha | Scoala Gimnaziala Nr.11 Oradea
0 comentarii
Rolul factorilor educationali in integrarea copiilor hiperactivi
Învăţământ primar - Învăţământ special - Diverse - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a; Clasa pregatitoare;
micaso | Scoala Gimnaziala Nr.13 Mircea cel Batran Pitesti
0 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.