Şcoala cu
bune practici

43 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

doc Despartirea cuvintelor in silabe

25 aprilie 2005, 12:53

0 stele | 0 review-uri

Va propun planul unei lectii sustinute in cadul comisiei metodice a invatatorilor de la clasa a III-a, lectie care a starnit interesul elevilor cat si al cadrelor didactice care au asistat.

neagu_ion
1 material
7 au spus Mulţumesc.
3 comentarii
1849 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (3)

0 0

25.04.2005 15:34 cezi1112

felicitari pentru proiect

0 0

25.04.2005 21:45 sfetnicul

Proiectul e, intradevar, mult mai bun decat altele pe care le-am vazut. Dar...
Daca nu spuneati ca a fost prezentat in cadrul unei comisii metodice aveam sa fiu mai putin atent, si in consecinta mai putin critic. Va rog sa ma scuzati dar va voi atrage atentia asupra unor neajunsuri in cadrul proiectului propus de dumneavoastra:
- obiectivele sunt insuficient operationalizate, nici macar nu sunt impartite pe cele 3 categorii arhicunoscute (cognitive, psihomotrice si afective), ca sa nu mai vorbim de niveluri (minim, mediu si maximal) de realizare;
- nu aveti completat "scopul";
- diacriticele (virgulitzele si caciulitzele caracterelor românesti) lipsesc cu desavarsire, inclusiv pe fisa care se da elevilor, desi apar pe exercitiile model !!!;
- desi proiectul se vrea in model Robert Gagne lipseste verigile feedback-ului si evaluarii. Am senzatia (dovedita in proiect) ca nu cunoasteti ce inseamna "retentia" si "transferul cunostintelor";
- delimitarea secventelor lectiei este improprie: ex.:la tema pentru acasa apar elemente ale evaluarii ("Fac aprecieri.")
- enuntz nu inseamna propozitzie (!). A se vedea dictionarul!
- definitia nr.7 din cuvinte incrucisate incorect formulata (este pentru singular si in careu e nevoie de plural !!! )
Sper sa nu va fi suparat foarte mult, dar am incercat sa va arat ca trebuie sa fiti putin mai responsabil atunci cand propuneti "modele" colegilor, cu atat mai mult celor de pe net.

SFetnicul, cu scuze pentru duritate

0 0

31.05.2005 18:44 zizi

S-a convenit -cel putin in Buc -ca sa nu mai existe act. invatatorului si act. elevilor Un proiect modern are alta rubricatie:
SECVENTELE LECTIEI OBIECTIVE
DOZARE ACTIVITATI DE INVATARE RESURSE metode-mijloace de invatamamt evaluarea performantelor

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Lecţii recomandate de comunitatea Didactic.ro

Descărcaţi
0 review-uri
8244 descărcări

Adăugat la:
13.08.2009

Recomandat de moderator Jocul silabelor

Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Fişe de lucru - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a;

floricaplosca | Scoala Gimnaziala "Balcescu-Petofi" Satu Mare

101 au spus Mulţumesc.   26 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
988 descărcări

Adăugat la:
15.12.2013

Recomandat de moderator despărțirea cuvintelor în silabe

Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 3-a;

mihalceaiuliana70 | Scoala Gimnaziala Izbiceni

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
1 review
6403 descărcări

Adăugat la:
21.02.2015

Recomandat de moderator proiect didactic Cuvântul. Silaba. Despărţirea cuvintelor în silabe

Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 3-a;

ildikoeva

7 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa III!

Prim alegere a invatatorilor moderni!

Invatare digitala pentru elevii de clasa a III-a!

Produs educational de invatare prin joaca!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Rolul de frate mai mare

Rivalitatea intre frati

Azi: 51 evenimente

«APRILIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

287 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN