Şcoala cu
bune practici

43 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

doc Evaluare - Corpuri caracteristici si proprietati

23 octombrie 2006, 18:25

0 stele | 0 review-uri

Test de evaluare Stiinte

lilianamusat
159 materiale
9 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
1216 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Teste recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
829 descărcări

Adăugat la:
14.10.2008

PROBA DE EVALUARE

Învăţământ primar - Cunoasterea mediului / Stiinte ale naturii - Teste - Clasa a 3-a;

colega

10 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
2184 descărcări

Adăugat la:
25.11.2009

STIINŢE ALE NATURII

Învăţământ primar - Cunoasterea mediului / Stiinte ale naturii - Teste - Clasa a 3-a;

andronic_maria2000 | Scoala Gimnaziala Pirtestii de Sus

3 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
1966 descărcări

Adăugat la:
09.11.2014

test evaluare stiinte „Corpuri, caracteristici si proprietati”

Învăţământ primar - Cunoasterea mediului / Stiinte ale naturii - Teste - Clasa a 3-a;

stanescu_liana | Scoala Gimnaziala Nr.78

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa III!

Prim alegere a invatatorilor moderni!

Invatare digitala pentru elevii de clasa a III-a!

Produs educational de invatare prin joaca!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Rolul de frate mai mare

Rivalitatea intre frati

Azi: 49 evenimente

«APRILIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

290 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN