Indicatori de calitate pentru profesia didactică
30 septembrie 2006, 23:32
PPS-ul Indicatori de calitate pentru profesia didactică elaborat de prof. drd. Terezia Filip, inspector şcolar de limba română, ISJ Maramureş, se remarcă prin bogăţia de idei pedagogice şi metodologice, bine sistematizate şi prezentate într-o formă accesibilă, modernă. Cu acceptul autoarei, am asociat textului o muzică adecvată şi o derulare automată convenabilă.
Învăţământ gimnazial - Discipline opţionale - Proiecte educaţionale - Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
1565 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Proiecte educaţionale recomandate de comunitatea Didactic.ro
Test autoevaluare Microsoft Word
Învăţământ gimnazial - Discipline opţionale - Teste - Clasa a 8-a;
popflorin83 | Liceul Teoretic "Emil Racovita" Baia Mare
0 comentarii
Test de autoevaluare - Microsoft Power Point
Învăţământ gimnazial - Discipline opţionale - Teste - Clasa a 8-a;
popflorin83 | Liceul Teoretic "Emil Racovita" Baia Mare
0 comentarii
Test de autoevaluare - Microsoft Excel
Învăţământ gimnazial - Discipline opţionale - Teste - Clasa a 8-a;
popflorin83 | Liceul Teoretic "Emil Racovita" Baia Mare
0 comentarii
Comentarii (2)
01.10.2006 10:28 sorana
10, ca de obicei.
01.10.2006 12:43 ion_teod
Material bizar pentru ca
-remarc o relatie bascalioasa intre fondul sonor si continutul amalgamat academic al prezentarii
-bibliografia (pe care nu o consemneaza nimeni) este eterogena (deduc asta din inventarul notional folosit)
-gasesc intr-un loc termenul de "agreabilitate" -hilar, impropriu, cu o inadecvata acoperire stiintifica
-despre "charisma" se aduce vorba expeditiv,intr-o bulversanta reordonare axiologica.
Este curtenitor gestul domnului Hapca de a da consistenta notorietatii doamnei inspector "de romana" Terezia Filip,insa raman convins ca refuzand subiecte "filologice", pentru care doamna in cauza are pregatire corespunzatoare, ni se ofera , a cata oara?, un exemplu in care la pedagogie-stiinte ale educatiei etc.- se pricepe toata lumea.Eviscerarea notionala, aroganta echivalarilor semantice ma fac sa afirm ca ne aflam in fata unei agresiuni pseudo-stiintifice de care pe nedrept pedagogia ca stiinta are parte.
Cu convingerea ca punctul meu de vedere va fi inteles,...
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.