Jocuri educaţionale

Liliacul somnoros
Ordinea operaţiilor
Matematica Clasa a III-a

Încurcatura geografică
Harta fizică a României. Puzzle
Geografie Clasa a VIII-a

Testoasa
Elemente intuitive de geometrie. Forme plane
Matematica Clasa a III-a

docx Utilizarea tehnologiilor multimedia în procesele de predare şi învăţare

16 iunie 2019, 08:18

În învăţământul preşcolar, jocul este principala formă de organizare a procesului instructiv-educativ, iar calculatorul, este pentru copil, un alt mod de a învăţa jucându-se, este parte din spaţiul socio-cultural al lui, care îl pun în situaţia de a găsi rapid soluţii, de a se adapta la o lume în care informaţia circulă, îi influenţează limbajul şi comunicarea non-verbală şi totul cu paşi repezi.

bogdanchesa
11 materiale
0 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
28 descărcări

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Comentaţi

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Diverse recomandate de comunitatea Didactic.ro

Jetoane animale domestice pentru matematica

SimionAndreea | 09.02.2020

docx 156KB
57 descărcări
0 voturi

Si noi juniorii salvam natura

merilor | 11.02.2020

docx 29KB
16 descărcări
0 voturi

,, Animale domestice"- jetoane

mihai_nela | 17.02.2020

docx 235KB
26 descărcări
0 voturi

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Cum se manifesta anxietatea la copii

Indisciplina la scoala
"Mi-e frica de…"

Azi: 74 evenimente

«FEBRUARIE 2020»
LuMaMiJoViSaDu
12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Ce părere aveţi despre propunerea ca anul şcolar să înceapă la 1 septembrie?

941 voturi | 18 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: ioana_popescu Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

A fost imbunatatit modul de vizualizare a documentelor. Acum puteti sa le vizualizati, apoi le descarcati