Tendințe în marketing
13 iulie 2020, 15:45
Cercetarea în marketing implică efectuarea de studii şi analize pentru a sprijini activitățile de marketing, precum și interpretarea statistică a datelor în informații. Aceste informații sunt apoi utilizate de manageri pentru a planifica activitățile de marketing, a evalua natura mediului de marketing al unei firme și a accesa informații de la furnizori. de a oferi un management cu informații relevante, exacte, fiabile, valabile, și curente.
Învăţământ liceal - Educatie antreprenoriala - Diverse - Clasa a 12-a; Clasa a 13-a;
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Diverse recomandate de comunitatea Didactic.ro

Învăţământ liceal - Educatie antreprenoriala - Diverse - Clasa a 12-a; Clasa a 13-a;
0 comentarii

Învăţământ liceal - Educatie antreprenoriala - Diverse - Clasa a 12-a; Clasa a 13-a;
0 comentarii

Învăţământ liceal - Educatie antreprenoriala - Diverse - Clasa a 12-a; Clasa a 13-a;
scoalapoiana | Scoala Gimnaziala Cristolt
0 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.