Repere metodologice privind educația pentru integritate în cadrul disciplinei Dezvoltare personală
8 ianuarie 2018, 16:15
În colaborare cu Programul Națiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD Moldova) și Centrul național Anticorupție (CNA) au fost elaborate și propuse societății civile, în special Ministerului Educației, Culturii și Cercetării materiale orientate spre implementarea educației pentru integritate pentru cadrele didactice în eficientizarea obiectivelor preconizate întru formarea unei personalități integre în cadrul unui stat bazat pe drept.
Învăţământ liceal - Socio-umane - Lecţii - Clasa a 9-a; Clasa a 10-a; Clasa a 11-a; Clasa a 12-a;
Învăţământ liceal - Consiliere si orientare - Clasa a 9-a; Clasa a 10-a; Clasa a 11-a; Clasa a 12-a;
Subtip: Proiect de lectie; Sinteza/Prezentare
Metode: Metode activ-participative; Joc didactic; Joc de rol; Metode alternative de evaluare
Abordări: Abordare interdisciplinara; Abordare transdisciplinara; Abordare integrata; Activitate practica
3 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Lecţii recomandate de comunitatea Didactic.ro
Învăţământ liceal - Socio-umane - Teste - Clasa a 9-a;
robentin | Colegiul National "Dimitrie Cantemir" Onesti
0 comentarii
proiect lectie logica argumentare si comunicare
Învăţământ liceal - Socio-umane - Lecţii - Clasa a 9-a;
zmeul | Colegiul Tehnic "Al. I. Cuza" Suceava
0 comentarii
plan de lectie " Tipuri de argumentare inductiva"
Învăţământ liceal - Socio-umane - Lecţii - Clasa a 9-a;
0 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.