Jocuri educaţionale

Joc de colorat
Joc de colorat. Culori calde-reci etc.
Matematica Clasa a II-a

Provizii
Factor comun
Matematica Clasa a III-a

Testoasa
Elemente intuitive de geometrie. Forme plane
Matematica Clasa a III-a

doc Recapitulare-Inmultirea 0-100

3 octombrie 2019, 19:23

Fisa de lucru- Inmultirea numerelor naturale 0-100

Învăţământ primar - Matematica - Fişe de lucru - Clasa a 2-a;

Subtip: Fisa recapitulativa

Metode: Metode activ-participative

Abordări: Abordare integrata

simamena
5 materiale
1 a spus mulțumesc.
0 comentarii
112 descărcări

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Comentaţi

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Fişe de lucru recomandate de comunitatea Didactic.ro

Recomandat de moderator Problema 2-053

florin_lazar | 27.11.2018

pps 278KB
2180 descărcări
8 voturi

Recomandat de moderator Problema 2-056

florin_lazar | 11.12.2018

pps 702KB
638 descărcări
8 voturi

Recomandat de moderator Problema 2-057

florin_lazar | 12.12.2018

pps 575KB
800 descărcări
6 voturi

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Dintii sparti la copii

Educatie pentru sanatate

Parintii si temele copilului

Temele pentru acasa

Nu-ti lasa copilul sa ramana in urma la scoala

Note mici la scoala
Metode de invatare

Azi: 17 evenimente

«NOIEMBRIE 2019»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Magia toamnei

Propus de: 77adn

Sondajul zilei

Părinții se plâng că elevii au prea multe materii și ore. Conform noului plan-cadru, elevii claselor a VII-a și a VIII-a au 31-34 ore pe săptămână. Elevilor le-au fost introduse materii noi dar, și unele discipline din vechiul plan-cadru sunt considerate inutile de către părinți. Ce discipline, în opinia dumneavoastră, ar trebui eliminate?

557 voturi | 32 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: teoiordachioaie Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

A fost imbunatatit modul de vizualizare a documentelor. Acum puteti sa le vizualizati, apoi le descarcati