doc PROUIECT LECTIE

2 decembrie 2013, 19:26

0 stele | 0 review-uri

PROIECT EDUCATIONAL

mimiana2005
3 materiale
0 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
518 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Proiecte educaţionale recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
917 descărcări

Adăugat la:
12.12.2006

Recomandat de moderator Analiza contabila

Învăţământ liceal - Economie - Lecţii - Clasa a 10-a;

carmenciocan | Colegiul Economic "Dionisie Pop Martian" Alba Iulia

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
627 descărcări

Adăugat la:
21.07.2012

Recomandat de moderator test verificare cunostinte

Învăţământ liceal - Economie - Teste - Clasa a 10-a;

camiandriescu | Liceul Tehnologic Economic de Turism Iasi

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
2157 descărcări

Adăugat la:
22.10.2013

Recomandat de moderator test comunicare profesionala plus barem

Învăţământ liceal - Economie - Teste - Clasa a 10-a;

andreia_cn | Colegiul Economic "A. D. Xenopol"

2 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Resurse educationale moderne pentru clasa a IX-a!

Lectii interactive la Geografie, Fizica, Chimie, Biologie si Matematica!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Abordare versus evitare

Echilibrul emotional
Increderea in sine

Stil de viata sanatos

Educatie pentru sanatate

Individuatie

Independenta

Azi: 56 evenimente

«MAI 2022»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Sărbătorim PAȘTELE!

Propus de: elza

Sondajul zilei

Noua structură a anului școlar (2022-2023)a fost oficializată. Considerați că aplicarea ei va duce la îmbunătățirea activității școlare, comparativ cu cea în semestre?

164 voturi | 4 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: sportiv Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN