docx Proiectare unitate de învățare - calitatea viteza

6 aprilie 2022, 23:47

0 stele | 0 review-uri

Proiectare didactică

Învăţământ gimnazial - Educatie fizica si sport - Planificări - Clasa a 5-a;

Subtip: Proiectare pe unitati de invatare

izepciuc
5 materiale
0 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
30 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Planificări recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
6564 descărcări

Adăugat la:
14.11.2012

Recomandat de moderator Proiect didactic

Învăţământ gimnazial - Educatie fizica si sport - Lecţii - Clasa a 5-a;

mastan_dorin

6 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
4832 descărcări

Adăugat la:
16.11.2012

Recomandat de moderator PROIECT DIDACTIC CL. a III-a

Învăţământ gimnazial - Educatie fizica si sport - Lecţii - Clasa a 5-a;

zsolt13x | Scoala generala "Fogarassy Mihaly" Gheorgheni

5 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
4448 descărcări

Adăugat la:
28.05.2013

Recomandat de moderator proiect de lectie

Învăţământ gimnazial - Educatie fizica si sport - Lecţii - Clasa a 5-a;

dirigintele_83 | Scoala de Arte si Meserii Silistea

3 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa V!

Ideale pentru intelegerea in mod placut a materiei scolare!

Resurse educationale online pentru elevii de gimnaziu!

Toate resursele necesare pregatirii online a elevilor de clasa a V-a!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Azi: 4 evenimente

«SEPTEMBRIE 2022»
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Liceul

Propus de: TOnixR

Sondajul zilei

Ați recomandat părinților să cumpere broșuri/materiale despre bullying pentru a le folosi la clasă?

97 voturi | 1 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: Crisa177 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN