ORGANIZAREA ŞI METODOLOGIA CENTRELOR DE INTEGRARE/INCLUZIUNE A COPIILOR CU CERINŢE EDUCATIVE SPECIALE
26 martie 2017, 16:04
La baza organizării şi metodologiei centrelor de integrare/incluziune a copiilor cu cerinţe educative speciale datorate unor deficienţe stă filozofia normalizării şi concepţia integraţionistă.
Învăţământ primar - Resursele elevilor - Creaţii ştiinţifice - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a; Clasa pregatitoare;
Învăţământ gimnazial - Învăţământ special - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
3605 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Creaţii ştiinţifice recomandate de comunitatea Didactic.ro
Învăţământ primar - Resursele elevilor - Creaţii ştiinţifice - Clasa 1;
georgianaelenap97 | Scoala Gimnaziala "I.Creanga" Nr.9 Suceava
0 comentarii
ROLUL COLABORĂRII CU FAMILIA: ÎN PREVENIREA EŞECULUI ŞCOLAR
Învăţământ primar - Resursele elevilor - Creaţii ştiinţifice - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a; Clasa pregatitoare;
marian_dorin | Scoala Gimnaziala Nr.183
0 comentarii
Învăţământ primar - Resursele elevilor - Creaţii artistice - Clasa a 3-a;
abeby1 | Scoala Gimnaziala Boldesti
0 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.