Şcoala cu
bune practici

28 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

pdf Numere 0-31 test evaluare

12 mai 2022, 09:52

0 stele | 0 review-uri

Numerație și logică

Învăţământ primar - Matematica - Teste - Clasa 1;

Învăţământ primar - Matematica - Clasa 1;

Subtip: Teste de evaluare sumativa

Metode: Joc logico-matematic; Metode alternative de evaluare

Abordări: Abordare transdisciplinara

MirceaBerindei
6 materiale
2 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
153 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Teste similare

Vizualizaţi
0 review-uri
296 descărcări

Adăugat la:
24.03.2020

TEST DE EVALUARE MEM CLS I

Învăţământ primar - Matematica - Teste - Clasa 1;

malexa | Scoala Gimnaziala Nr.7 Timisoara

2 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
56 descărcări

Adăugat la:
05.06.2023

test de evaluare - Numere -0-31/

Învăţământ primar - Matematica - Teste - Clasa 1;

lorinczijulia4

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
588 descărcări

Adăugat la:
18.10.2023

Numere naturale 0-31, test

Învăţământ primar - Matematica - Teste - Clasa 1;

iulliairina | Scoala Gimnaziala Pacureti

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa I!

Manuale atractive si eficiente pentru elevii de scoala primara!

Resurse educationale online pentru elevii de clasa I!

Toti copiii iubesc invatarea prin joaca!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Interviu Andreea Feraru, psiholog

Echilibrul emotional

Azi: 14 evenimente

«DECEMBRIE 2023»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Cum caracterizați legătura dintre învățământul superior și cel preuniversitar? Vă rugăm insistent să comentați, să dați sugestii!

132 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN