Şcoala cu
bune practici

18 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

docx Măsuri compensatorii, măsuri de dispensare şi evaluare adaptată pe parcursul modulelor în cazul DISLEXIEI

19 aprilie 2023, 20:35

0 stele | 0 review-uri

Lista de măsuri compensatorii, de dispensare și evaluare este elaborată conform Ordinului Nr.3124/10.02.2017 privind aprobarea Metodologiei pentru asigurarea suportului necesar elevilor cu tulburări de învăţare

Învăţământ primar - Alte discipline - Elemente de metodica - Clasa 1; Clasa a 2-a;

Învăţământ gimnazial - Alte discipline - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;

Subtip: Sinteza/Prezentare

Metode: Metode activ-participative; Metode alternative de evaluare

CodreaSimonaCarmen
27 materiale
0 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
10 descărcări
Mesaj pentru autor
Spuneţi-le prietenilor!
|

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa I!

Manuale atractive si eficiente pentru elevii de scoala primara!

Resurse educationale online pentru elevii de clasa I!

Toti copiii iubesc invatarea prin joaca!

Manuale Intuitext Clasa II!

Pregatire eficienta pentru prima Evaluare Nationala a elevilor dvs.!

Invatare moderna pentru elevii de clasa a II-a!

Resurse educationale online, pentru invatare prin joaca!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Beneficiile automonitorizarii

Motivatia pentru invatare

Lipsa de motivatie cauze frecvente

Motivatia pentru invatare

Azi: 9 evenimente

«SEPTEMBRIE 2023»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


poza CNIMB

Propus de: CruceanuAdrianaGeorgiana

Sondajul zilei

Sunteti de părere că alternativa educațională Step By Step este utilă în sistemul de învățământ?

109 voturi | 3 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: madabumb23 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN