”Joc secund”, de Ion Barbu
15 aprilie 2016, 09:55
Semnificațiile poeziei
Învăţământ liceal - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 10-a; Clasa a 11-a;
Învăţământ liceal - Filosofie - Clasa a 12-a; Clasa a 13-a;
Subtip: Sinteza/Prezentare
Metode: Metode activ-participative
Abordări: Abordare transdisciplinara; Abordare integrata; Activitate practica
607 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Lecţii recomandate de comunitatea Didactic.ro
Învăţământ liceal - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 11-a; Clasa a 12-a;
gabriela_d27 | Colegiul Naţional "Teodor Neş" Salonta
1 comentariu
Învăţământ liceal - Limba şi literatura română - Proiecte educaţionale - Clasa a 9-a; Clasa a 10-a; Clasa a 11-a; Clasa a 12-a; Clasa a 13-a;
hapca | Liceul Teoretic "Bogdan Voda" Viseu de Sus
0 comentarii
Învăţământ liceal - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 9-a; Clasa a 10-a; Clasa a 11-a; Clasa a 12-a; Clasa a 13-a;
hapca | Liceul Teoretic "Bogdan Voda" Viseu de Sus
0 comentarii
Comentarii (1)
17.04.2016 03:03 animus19 - Autor
În poezie avem rimă imperfectă (nu avem identitatea tuturor vocalelor și consoanelor din silaba sau silabele care constituie rima). Rima perfectă o întâlnim mai cu seamă în poezia simbolistă.
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.