Şcoala cu
bune practici

39 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

doc fisa mem o-1000

2 decembrie 2021, 08:19

0 stele | 0 review-uri

ex si pr 0-1000

0 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
200 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Fişe de lucru recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
8051 descărcări

Adăugat la:
15.02.2011

Recomandat de moderator Adunarea şi scăderea numerelor până la 1000 fără trecere peste ordin

Învăţământ primar - Matematica - Fişe de lucru - Clasa a 2-a;

floricaplosca | Scoala Gimnaziala "Balcescu-Petofi" Satu Mare

37 au spus Mulţumesc.   2 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
2996 descărcări

Adăugat la:
12.02.2013

Recomandat de moderator Adunarea in concentrul 0-1000

Învăţământ primar - Matematica - Fişe de lucru - Clasa a 2-a;

Chiriac_Irina | Scoala Gimnaziala Nr.92

5 au spus Mulţumesc.   3 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
5516 descărcări

Adăugat la:
25.03.2013

Recomandat de moderator Numerele naturale 0 - 1000: Scrierea, cititrea, ordonarea, compararea, adunarea și scăderea

Învăţământ primar - Matematica - Teste - Clasa a 2-a;

banciumelania

6 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa II!

Pregatire eficienta pentru prima Evaluare Nationala a elevilor dvs.!

Invatare moderna pentru elevii de clasa a II-a!

Resurse educationale online, pentru invatare prin joaca!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Rolul de frate mai mare

Rivalitatea intre frati

Azi: 47 evenimente

«MARTIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre simularea Evaluării Naționale pentru clasa a 8-a? Votați ceea ce vi se pare mai important, comentați.

147 voturi | 4 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN