Factori facilitatori/inhibitori ai creativităţii în şcoală
24 octombrie 2018, 10:15
Pentru a dezvolta gândirea creativă e important să stârnim curiozitatea elevilor, încurajându-i mai degrabă să formuleze întrebarea “de ce?” decât acel submisiv “da, am înţeles”. Ca atare şcoala nu trebuie să se limiteze doar la a transmite cunoştinţe şi a-i face pe elevi să evite eşecul şcolar, ci mai mult trebuie să-şi asume şi rolul de a-i ajuta pe elevi să-şi descopere propriile potenţialităţi.
Învăţământ primar - Consiliere si orientare - Elemente de metodica - Clasa 1; Clasa a 2-a;
Învăţământ primar - Dezvoltare personală - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a; Clasa pregatitoare;
Subtip: Sinteza/Prezentare
Metode: Metode activ-participative
Abordări: Abordare interdisciplinara; Abordare integrata; Activitate practica
3603 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Elemente de metodica recomandate de comunitatea Didactic.ro
Proiect excursie de o zi- vizita la herghelie
Învăţământ primar - Consiliere si orientare - Lecţii - Clasa 1;
ignat_lacri | Liceul Sportiv "Avram Iancu" Zalau
1 comentariu
Învăţământ primar - Consiliere si orientare - Lecţii - Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a;
0 comentarii
DP- consolidarea trairilor - omida mancacioasa
Învăţământ primar - Consiliere si orientare - Lecţii - Clasa 1;
ignat_lacri | Liceul Sportiv "Avram Iancu" Zalau
0 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.