Recomandat de moderator docx Evaluare finala la stiinte pentru cl.2

26 aprilie 2016, 12:31

0 stele | 0 review-uri

Vă propun o evaluare la stiinte de o complexitate medie și cu itemi variati din toate modulele studiate.

Învăţământ primar - Cunoasterea mediului / Stiinte ale naturii - Teste - Clasa a 2-a; Clasa a 3-a;

Subtip: Teste finale

esanu_nadejda
62 materiale
15 au spus Mulţumesc.
1 comentariu
10844 descărcări
Mesaj pentru autor
Spuneţi-le prietenilor!
|

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (1)

2 0

24.01.2017 23:44 FlaviuPeste

Va recomand sa va intoarceti in timp pana in momentul in care erati clasa a doua si sa va puneti in postura unui elev care sustine acest test.Incercati de asemenea sa va transpuneti in pielea unui elev din sec 21 .Veti constata ca cerintele educationale actuale (prin terminologie, cerinte etc.) cat si stresul la care sunt supusi copiii de mici prin "examene" v-ar fi terminat fizic si emotional.

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa II!

Pregatire eficienta pentru prima Evaluare Nationala a elevilor dvs.!

Invatare moderna pentru elevii de clasa a II-a!

Resurse educationale online, pentru invatare prin joaca!

Manuale Intuitext Clasa III!

Prim alegere a invatatorilor moderni!

Invatare digitala pentru elevii de clasa a III-a!

Produs educational de invatare prin joaca!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Activitati dezvoltare cognitiva

Dezvoltarea cognitiva

Teoria inteligentelor multiple

Metode alternative de educatie

Lipsa motivatiei de a invata

Motivatia pentru invatare

Azi: 14 evenimente

«IANUARIE 2022»
LuMaMiJoViSaDu
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre condițiile tehnice pentru lucrul online(local sau la distanță) in școala dvs.?

489 voturi | 10 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN