docx Administrarea medicamentelor pe cale rectala BFKT I -Tehnicide nursing

28 iunie 2020, 20:23

0 stele | 0 review-uri

Administrarea medicamentelor pe cale rectala BFKT I- Tehnici de nursing

Învăţământ profesional şi tehnic - Alte specializari - Lecţii - Clasa a 13-a;

Învăţământ profesional şi tehnic - Alte specializari - Clasa a 13-a;

Subtip: Proiect tematic

Metode: Metode activ-participative

Abordări: Activitate practica

0 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
6 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Lecţii recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
6 descărcări

Adăugat la:
15.02.2021

Evaluarea produselor alimentare conform metodelor de analiză senzorială.

Învăţământ profesional şi tehnic - Alte specializari - Lecţii - Clasa a 12-a; Clasa a 13-a;

marilusca

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
26 descărcări

Adăugat la:
20.02.2021

platforme pentru lecții online

Învăţământ profesional şi tehnic - Alte specializari - Proiecte educaţionale - Clasa a 9-a; Clasa a 10-a; Clasa a 11-a; Clasa a 12-a; Clasa a 13-a;

gimnaziulcuresnita

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
4 descărcări

Adăugat la:
19.04.2021

Activități de preîntâmpinare a abandonului școlar

Învăţământ profesional şi tehnic - Alte specializari - Diverse - Clasa a 9-a; Clasa a 10-a; Clasa a 11-a; Clasa a 12-a; Clasa a 13-a;

nicoleta-ela | Colegiul Tehnic "Alexe Marin" Slatina

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Azi: 23 evenimente

«MAI 2021»
LuMaMiJoViSaDu
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Educație financiară

Propus de: mariana_ramona

Sondajul zilei

Despre activitățile remediale . Credeți că elevii dvs. au nevoie de ele? Comentați!

593 voturi | 16 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN