Şcoala cu
bune practici

2 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

pdf proiect CDS

4 decembrie 2004, 14:24

0 stele | 0 review-uri

aprofundare 1 ora / saptamana

cristina_rm30
173 materiale
4 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
276 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Planificări recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
1382 descărcări

Adăugat la:
20.02.2013

Recomandat de moderator Recapitulare Bac

Învăţământ liceal - Matematica - Lecţii - Clasa a 12-a;

dana_math | Liceul "Grigore Moisil" Timisoara

2 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
1095 descărcări

Adăugat la:
05.10.2013

Recomandat de moderator proiect didactic Recapitulare .Progresii / Matrici

Învăţământ liceal - Matematica - Lecţii - Clasa a 12-a;

gigis | Scoala Primara Arti

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
2026 descărcări

Adăugat la:
14.12.2013

Recomandat de moderator Fise de lucru Integrale definite+ Proiect didactic

Învăţământ liceal - Matematica - Fişe de lucru - Clasa a 12-a;

d-a-d1 | Liceul Teoretic "Stefan Odobleja"

6 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Resurse educationale moderne pentru clasa a IX-a!

Lectii interactive la Geografie, Fizica, Chimie, Biologie si Matematica!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Cand adolescentul te critica

Comunicarea parinte - copil

Dependenta de alcool a parintilor

Consumul de alcool
Echilibrul emotional

Azi: 57 evenimente

«MARTIE 2023»
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Obiecte decorative

Propus de: ancuta-loredana

Sondajul zilei

Cât de importante vi se par Centrela de Informare și Documentare din școli? (CDI) Comentați

85 voturi | 5 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: danut29 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN