doc DŞ Ce-mi place? Nivel I

18 octombrie 2010, 20:57

0 stele | 0 review-uri

Este o fişa pentru consolidarea cunoştinţelor referitoare la organele de simţ

ailito_varga
22 materiale
5 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
666 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Teste recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
4875 descărcări

Adăugat la:
26.08.2010

Recomandat de moderator FRUCTE SI LEGUME,MULTE VITAMINE!

Învăţământ preşcolar - Activitati optionale - Lecţii - Nicio clasa...;

zoe29 | Gradinita cu program normal Nr.3 Gaesti

37 au spus Mulţumesc.   3 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
9190 descărcări

Adăugat la:
01.10.2010

Recomandat de moderator Fişă de lucru matematică - grupa pregătitoare

Învăţământ preşcolar - Activitati optionale - Teste - Nicio clasa...;

barbugabriela75

6 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
1721 descărcări

Adăugat la:
18.10.2010

Recomandat de moderator TEST SOCIOMETRIC

Învăţământ preşcolar - Activitati optionale - Teste - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a; Nicio clasa...;

adriana_21 | Grădiniţa cu program prelungit "Perluţele mării" Constanţa

7 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Teoria inteligentelor multiple

Metode alternative de educatie

Azi: 14 evenimente

«IANUARIE 2022»
LuMaMiJoViSaDu
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Eminescu ...și atât!

Propus de: budeanu-m

Vocea profesorilor

Ce întrebări i-aţi pune unui specialist în predarea-învăţarea-evaluarea online? Echipa Didactic va obţine răspunsurile pentru dvs!

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre condițiile tehnice pentru lucrul online(local sau la distanță) in școala dvs.?

482 voturi | 10 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN