Promovarea imaginii firmei

Reactualizarea cunostintelor cu privire la Conceptul de imagine a firmei

Învăţământ liceal - Tehnologii Clasa a 10-a;

Capitol/lecţie: Tehnici promotionale

amalialuciana | 03.05.2015 23:54

2347 vizualizări
16 rezolvări

0 comentarii

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

Rezolvând corect rebusul, pe verticală veți descoperi reprezentarea pe care un individ, grup social sau segment de populație o are despre firmă.

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
        A          
    1              
       2           
3                  
    4              
       5           
  6                
      7            
        B          
1. Imaginea pe care firma vrea să o creeze despre sine, despre produsele și serviciile sale.
2. Se referă la impresia pe care publicul extern o are despre firmă, impresie creată pe baza experienței proprii sau pe baza experienței altora.
3. Imaginea firmei este strâns legată de ..............și valorile ei.
4. Imaginea percepută de public care influențează decizia de cumpărare.
5. Se exprimă prin elementele de identificare a firmei, pe care aceasta le utilizează pentru a se distinge de celelalte firme existente pe piață.
6. Se referă la ansamblul caracteristicilor acesteia, percepute de publicul extern.
7. Se referă la impresia pe care publicul extern o are despre firmă, impresie creată pe baza experienței proprii sau pe baza experienței altora.

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 37 evenimente

«IUNIE 2022»
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Saptamana Sanatatii Emotionale

Propus de: c_mmb

Sondajul zilei

Noua structură a anului școlar (2022-2023)a fost oficializată. Considerați că aplicarea ei va duce la îmbunătățirea activității școlare, comparativ cu cea în semestre?

314 voturi | 4 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: sportiv Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN