Şcoala cu
bune practici

43 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Figuri de stil...

Fixare si sistematizare a cunoștintelor

Învăţământ gimnazial - Limba şi literatura română Clasa a 7-a;

Capitol/lecţie: Descrierea

larisa_s | 03.03.2018 08:34

735 vizualizări
7 rezolvări

0 comentarii

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

Rezolvând corect rebusul, pe verticala AB veți descoperi titlul lecției de astăzi.

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
       A           
     1             
      2            
3                  
      4            
5                  
     6             
      7            
    8              
     9             
      10            
       B           
1. Parte de vorbire care exprimă însușirea unui obiect.
2. Cuvânt care exprimă însușiri deosebite ale unui obiect
3. Tipul epitetului așezat înaintea cuvântului determinat
4. Figura de stil care constă în alăturarea a doi termeni pe baza unor însușiri comune
5. Trecerea de la semnificația obișnuită a unui cuvânt sau a unei expresii la o altă semnificație
6. Mărirea exagerată a trăsăturilor unei ființe, unui fenomen sau ale unui obiect
7. Înșiruirea unor termeni, argumente, aspecte
8. Figura de stil care atribuie însușiri omenești lucrurilor, animalelor, fenomenelor din natură
9. Foosirea de mai multe ori a aceluiași cuvânt sau a mai multor cuvinte
10. Figură de stil sonoră care constă în repetarea unei consoane sau a unei silabe inițiale

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 47 evenimente

«APRILIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

311 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN