Şcoala cu
bune practici

79 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Conceptul Mindfulness in promovarea unui stil de viaţă calitativ.

Conceptul de Mindfulness reprezintă un concept modern care se bazează pe urmatoarele aspecte:
- Atenție ( conștientizarea simțurilor, emoțiilor și gândurilor- ceea ce înseamnă să asculți, să privești, să observi ceea ce există în mod natural)
-Prezență ( să fii în momentul present, aici și acum, fără a lăsa nimic să-ți distragă atenția)
- Deschidere ( Aceasta presupune acceptarea tuturor și nejudecarea nimănui)
-Intenție ( Trebuie să-ți propui să fii conțtient de experiență)
-Compasiune (menținerea unei atitudini de bunătate, prietenie,grijă față de tine însuți și față de cei din jur).
Rebusul va fi folosit ca instrument de fixare a cunostintelor si vizează însuşirea termenilor şi conştientizarea aplicării în activitatea cotidiană a tehnicilor Minfulness.

Învăţământ liceal - Consiliere si orientare

mihaelaap | 01.11.2022 20:29

709 vizualizări
23 rezolvări

0 comentarii

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

Găsiţi sinonimele termenilor indicaţi și veți descoperi pe verticală unul dintre principiile educației moderne.

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
 A          
1           
2           
3           
4           
5           
6           
7           
8           
9           
10           
11           
 B          
1. GENEROZITATE
2. SCOP
3. OBISNUIT
4. INAUGURARE
5. INCHEIERE
6. FOLOSITOR
7. CONDUCATOR
8. SANSA
9. COMPASIUNE
10. ONESTITATE
11. DEOSEBIT

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 26 evenimente

«IANUARIE 2025»
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Concert Crăciun 2024

Propus de: cecilia27fasie

Sondajul zilei

Ce metodă de predare considerați că aduce cele mai bune rezultate la clasă?

33 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: MihaiSveduneac Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN